وزیر ارتباطات در مناظره تلویزیونی به یک نماینده مجلس گفت: اگر معتقد به شفافیت هستید، شجاعت داشته باشید مصوبه خودتان را روی آنتن برای مردم بخوانید تا مردم بدانند ۳هزار میلیارد از جیب آن‌ها به چه کسانی داده می‌شد. چگونه ممکن است با این طرح شما اینترنت گران نشود؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، اظهارات محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و احسان قاضی زاده نماینده مجلس درباره گران شدن اینترنت در مناظره تلفنی شبکه افق جنجالی شد.

جزئیات این مناظره را در ادامه بخوانید:

قاضی زاده: ما از بانک مرکزی استعلام کردیم، با چک کردن تراکنش‌ها به حساب اپراتورها گفتند جمع واریزی آن‌ها ۳۲هزار میلیارد تومان بوده نه ۱۷/۵هزار میلیارد تومان.

جهرمی: اگر دانش اقتصادی ندارید، بپرسید. همه می‌دانند تفاوت گردش حساب با درآمد چیست. خیلی مفهوم ساده‌ای است. اگر معتقد به شفافیت هستید، شما شجاعت داشته باشید مصوبه خودتان را روی آنتن برای مردم بخوانید تا مردم بدانند ۳هزار میلیارد از جیب آن‌ها به چه کسانی داده می‌شد. چگونه ممکن است با این طرح شما اینترنت گران نشود؟

قاضی زاده: شما سواد نداری، ما از عملکرد شما تحقیق و تفحص می‌کنیم.

جهرمی: البته من متخصص ارتباطات و اقتصاد آن هستم و فکر نمی‌کنم شما در این زمینه تجربه و دانش نداشته باشید. نسبت به همه لحظه‌های مسئولیتم پاسخگو هستم و دفاع می‌کنم، اما شما تنها مصوبه را بخوانید، ما خواسته دیگری نداریم.

کد خبر 588567

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha