همشهری آنلاین: سیدمحمد خاتمی با صدور پیامی خطاب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، پیروزی فرزندان مقاوت لبنان در تبادل اسرای لبنانی و اسرائیلی را به آنها تبریک گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه بین‌المللی گفتگوی فرهنگها و تمدنها متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

جناب حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله

دبیر کل محترم حزب الله لبنان

با سلام و تحیات

اخبار پیروزی‌های ملت سربلند لبنان در رابطه با آزاد نمودن اسیران مجاهدی که پس از سالهای طولانی از بند رژیم اشغالگر آزاد شدند موجب مسرت و شادی گردید.

بدون شک مدیریت و نقش آفرینی حزب‌الله لبنان و خصوصا رهبری تحسین بر انگیز جنابعالی برگ زرین دیگری را در زمره دستاوردهای حزب الله عزیز رقم زده است.

مدیریت داهیانه شما و سایر لبنانی‌هایی که با همکاری خود دولت وحدت ملی را رقم زدند نمونه مثال زدنی از عقلانیت و تدبیر در صحنه سیاسی لبنان و منطقه خاورمیانه به حساب می‌آید.

رهبران آگاه لبنانی علیرغم تنوع اجتماعی و سیاسی با قدم گذاشتن در مسیر وحدت و یکپارچگی نه تنها کشور خود را از خطری حتمی نجات دادند بلکه نمونه‌ای گویا و روشن از تدبیر و عقلانیت را به نمایش گذاشته و زمینه حل سایر مشکلات منطقه‌یی را نیز فراهم نموده‌اند.

ضمن تبریک این پیروزی بزرگ به جنابعالی و رزمندگان دلیر حزب‌الله و نیز به همه رهبران لبنان و مردم صبور آگاه لبنان آرزو می‌کنم مرحله کنونی برای لبنان و برای کل منطقه اسلامی عربی سرآغازی برای وحدت و همبستگی باشد.

برای شما سلامتی و طول عمر و برای ملت لبنان بهروزی و سر افرازی را آرزومندم.

سیدمحمد خاتمی

کد خبر 58742

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز