وزارت بهداشت آخرین به‌روزرسانی رسمی وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌ها را از نظر شیوع کرونا اعلام کرد.

آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهر‌های کشور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، طبق آخرین به‌روزرسانی وضعیت رنگ‌بندی رسمی شهرستان‌ها در اپلیکیشن ماسک وزارت بهداشت، از امروز ۷ اسفند ۱۱ شهرستان استان خوزستان وضعیت قرمز کرونایی دارند، همچنین ۳۱ شهرستان نارنجی، ۲۵۲ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند.

هفته گذشته بر اساس نقشه رنگ‌بندی اپلیکیشن ماسک ۱۱ شهرستان قرمز، ۵۲ شهرستان نارنجی، ۲۱۷  شهرستان زرد و ۱۶۸ شهرستان آبی بر اساس آمار بستری‌های کرونا در کشور داشتیم که با کاهش شهرهای نارنجی و آبی در هفته پیش رو مواجه هستیم.

فهرست شهرهای قرمز کرونا

آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در استان خوزستان شهرهای قرمز کرونا در هفته آینده هستند.

فهرست شهرهای نارنجی کرونا

ارومیه، اشنویه، خوی، ماکو،  نقده، شهرضا در استان آذربایجان غربی، شهرا در استان اصفهان، امیدیه، ایذه، باغ ملک، حمیدیه، شوش، هفتکل، هندیجان و اندیمشک در استان خوزستان، دامغان و شاهرود در استان سمنان، پاسارگارد، گراش، لامرد و مهر در استان فارس، سیرجان در استان کرمان، کهگیلویه و گچساران در استان کهگیلویه و بویر احمد، گرگان در استان گلستان، رودبار و رودسر در استان گیلان، آمل، رامسر و ساری در استان مازندران و خمین در استان مرکزی شهرهای با وضعیت نارنجی کرونا در هفته آینده هستند.

در شهرهای نارنجی گروه‌های شغلی ۳ و ۴ مشمول محدودیت می‌شوند.

در شهرهای قرمز گروه‌های شغلی یک، ۲، سه و چهار مشمول محدودیت می‌شوند.

علاوه بر محدودیت های رنگی در شهرها، طبق اعلام پلیس ورود خودروهای شخصی به استان‌های شمالی با وضعیت زرد و شهرهای مشهد، قم، اصفهان، شیراز، بوشهر، بندرعباس و جزایر قشم و کیش با محدودیت و ممنوعیت همراه است.

کد خبر 587229

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha