دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۸۷ - ۱۴:۳۰
۰ نفر

گروه حوادث: جوان تبهکاری که با همدستی یک دختر فراری پس از آزار و اذیت زنان مطلقه و یا تنها در خانه، از آنها سرقت می‌کرد، در بازجویی‌های پلیسی از شگرد چهارم باند برای سرقت‌‌ از زنان و دختران جوان پرده برداشت.

در این شگرد سرقت، طعمه‌های آنها، دختران دانشجویی بودند که برای پیدا کردن همخانه آگهی داده بودند.

از مدتی قبل ماموران پلیس استان تهران، در جریان سرقت‌های زنجیره‌ای مرد جوانی به نام فرشید قرار گرفتند که پس از آزار و اذیت زنان و دختران جوان، اقدام به سرقت طلا و جواهرات آنها می‌کرد.

بررسی‌ها نشان می‌داد فرشید و همدستش به نام افسانه، 3شگرد اصلی برای سرقت‌هایشان دارند که بسیار خشن و بی‌رحمانه است.

براساس اطلاعات پلیسی، در نخستین شگرد سرقت، افسانه با رفتن به باشگاه‌ها و استخرهای زنانه، زنان مطلقه و یا دختران خانواده‌های ثروتمند را شناسایی می‌کرد و سپس با معرفی فرشید به‌عنوان مهندس پرواز، به بهانه ازدواج  وی  را با دختر جوان  آشنا می‌کرد و سپس در موقعیتی مناسب فرشید به خانه طعمه می‌رفت و با تهدید وی به مرگ، او را مورد آزار قرار داده و سپس در حالی که افسانه در بیرون  خانه سوار بر خودروی پرایدی در انتظار او بود، با سرقت طلا و جواهرات دختر جوان فرار می‌کرد.

مرد جوان در شگردهای  دیگری به همراه افسانه با جعل عنوان مامور برق و یا مامور پلیس آگاهی به خانه زنان تنها می‌رفت و بعد از آزار و اذیت آنها، اقدام به سرقت طلا و جواهراتشان کرده و سپس متواری می‌شد.

با این اطلاعات، دستگیری مرد جوان و همدستش در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان تهران قرار گرفت و آنها هفته گذشته فرشید را در مخفیگاهش دستگیر کردند اما افسانه بدون برجای گذاشتن ردی از خود فرار کرد.

با دستگیری مرد جوان وی در جریان بازجویی‌ها با اعتراف به ارتکاب سرقت‌های خشن، ادعا کرد پس از آزادی از زندان با افسانه آشنا شده و به خاطر تامین مخارج اعتیادش سرقت‌های خشن خود را طبق نقشه‌های این زن  آغاز کرده است.

در حالی که تا کنون 8 شاکی خصوصی، این مرد را شناسایی کرده‌اند وی روز گذشته در ادامه بازجویی‌ها پرده از چهارمین شگرد سرقت‌ها برداشت و گفت: تعداد دیگری از طعمه‌هایمان دانشجویان شهرستانی‌  بودند که برای پیدا کردن هم اتاقی آگهی داده بودند.

پس از شناسایی این افراد، افسانه به آنها تلفن می‌زد و سپس به بهانه صحبت کردن به خانه آنها می‌رفت و در فرصتی مناسب شرایطی را فراهم می‌کرد که من نیز به خانه طعمه‌مان بروم.

وقتی من به خانه دختر  دانشجو می‌رفتم، طبق نقشه‌ای که من و افسانه طراحی کرده بودیم من با تهدید به مرگ،  وی را مورد آزار قرار می‌دادم و بعد از سرقت طلا و جواهرات و پول‌هایش از خانه می‌گریختیم.

سرهنگ رمضانی- مسئول اطلاع رسانی پلیس استان تهران- با اعلام این خبر به همشهری گفت: تلاش برای دستگیری دختر فراری در حالی ادامه دارد که احتمال می‌رود آمار قربانیان این باند افزایش یابد.

کد خبر 58640

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز