دکتر ایرج حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت می‌گوید: ۹۵ درصد شهرهایی که قرمز شده‌اند، دلیلش این است که مردم از ماسک استفاده نمی‌کنند. وقتی در برخی شهرهای جنوب آذربایجان غربی عروسی ۲ هزار نفری گرفته یا در خوزستان مجلس ختم ۳ هزار نفری برپا می‌شود، طبیعی است که کرونا اوج بگیرد.

کد خبر 586303

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    4 1
    آقای دکتر، بر اساس چه شواهدی می فرمایید 95 درصد ماسک نزدند؟ فیلمی دارید ازش؟! تشریف بیارید بیرون از محل کار و ملاحظه بفرمایید همه بدون استثنا ماسک می زنند. بعد این که چرا مدام افزایش ابتلا رو تقصیر سفر رفتن مردم می اندازید؟ تشریف بیارید ببینید توو رستوران ها، کافی شاپ ها و پاساژ ها چه خبره.
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    4 3
    کاملا منطقی است حق با اقای حریرچی است.
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    7 3
    آقای محترم لطفا همیشه مردم را مقصر نفرمائید. شما از اول با مدیریت بسیار ضعیف بدیهی ترین و آسان ترین و در ضمن اثربخش ترین اقدام یعنی قرنطینه نمودن را فراموش کردید و اعتقاد به جلوگیری از تحرک جغرافیایی مردم و مواردآلوده نداشتید وهنوز هم ندارید.(ورود اتباع عراقی به ایران و ورود آلودگی واریانت جدید و انگلیسی به خوزستان و ایران). آمار کرونای شما بسیار بسیار نادرست است و در این مدت یکسال هیچ وقت اصلاح نشده است. تعداد تست های کرونای شما نسبت به جمعیت و در مقایسه با کشورهای مشابه از نظر جمعیت چندین برابر کمتر (بین 5 تا 9 برابر)است. شما متخصص جراحی سروگردن هستید باید بروید توی مطب و اتاق عمل کار کنید شما از سیاست گذاری و مدیریت سلامت حتی الفبا هم نمی دانید. همیشه هم با یک سرچ اشتباه و شتاب زده و یک مشت آمار سرکاری همه را گرفتار نادانسته های خود می فرمائید. خود شما در ماههای اول ورود کرونا ماسک زدن را مهم نمی دانستید و فقط برای بیمارستان ها و کارکنان سلامت مهم می دانستید.
  • م ن IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    11 2
    بله حرف آقای حریرچی درسته اما این کنترل وظیفه کیست بالاخره در یک جامعه همه نوع طرز فکر وجود داره این مدیران هستن که باید با گذاشتن یه سری قوانین جلو این فجایع رو بگیرن