فرماندار اهواز با اشاره به وضعیت بحرانی این شهر گفت: بیمارستان‌های اهواز مملو از بیماران مبتلا به کروناست. آی‌سی‌یوها پر شده‌اند و میزان مرگ و میر بالا رفته است.

کرونا در اهواز

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، جمال عالمی‌نیسی اظهار کرد: اهواز در وضعیت قرمز و بحرانی قرار دارد و بیمارستان‌های اهواز مملو از بیماران مبتلا به کرونا است؛ ICUها پر هستند و میزان تلفات بالا رفته است. کرونای انگلیسی بسیار مهاجم است و قدرت انتشار آن بالاست و آسیب‌پذیری بالایی ایجاد می‌کند.

فرماندار اهواز گفت: روز یکشنبه تصمیم گرفته شد وضعیت بازارها را کنترل کنیم. بنابراین با اکیپ‌های اماکن، صمت و بهداشت در سطح شهر حضور پیدا کردیم و از نقاطی از شهر بازدید شد. تقریبا اهالی کسب و کار همکاری و اکثرا تعطیل کرده‌اند اما برخی مغازه‌ها همچنان باز هستند که تذکرات داده شد و برخی نیز پلمب شدند.

وی بیان کرد: امیدواریم مردم اهواز این وضعیت بحرانی را جدی بگیرند. متاسفانه خیابان‌ها شلوغ است و مردم بسیاری در خیابان‌ها حضور دارند. انتظار می‌رود همکاری بیشتر شود و این وضعیت خطرناک جدی گرفته شود و مردم تنها برای کارهای ضروری از منزل خارج شوند.

کد خبر 586514

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha