پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۸:۱۹
۰ نفر

علی کهن‌نسب: سه خبر از دنیای ورزش ایران بخوانید:

ایران میزبان مسابقه‌های واترپلوی نوجوانان آسیا

در پی انصراف کشور ویتنام، با موافقت کنفدراسیون شنای آسیا، میزبانی نخستین دوره مسابقه‌های واترپلوی نوجوانان آسیا در سال 2008، در رده سنی کمتر از 16 سال، به ایران واگذار شد. این رقابت‌ها 12 تا 18 آبان در استخر ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.
براساس اعلام کنفدراسیون شنای آسیا، تیم‌های آسیایی تا 9 مرداد فرصت دارند آمادگی خود را برای شرکت در این مسابقه‌ها اعلام کنند.

   والیبال نوجوانان آماده حضور در مسابقه‌های آسیایی

تیم ایران با حضور منظم در اردوها و برپایی تمرین‌های دشوار و با برخورداری از توان جسمی و فنی بالا روانه مسابقه‌های آسیایی می‌شود.سعید ملاملکی، عضو تیم والیبال نوجوانان گفت: «افزایش بازی‌های تدارکاتی سبب شناخت نقاط قوت و ضعف تیم می‌شود و هماهنگی بازیکنان برای انجام کار گروهی، بیشتر خواهد شد.»

ملاملکی  افزود: «یوتساست کوویچ» از جمله مربیانی است که علم و تجربه رشته ورزشی والیبال را دارد و برای انتقال این تجربه‌ها به بازیکنان به هیچ‌وجه کوتاهی نمی‌کند.تیم والیبال نوجوانان خود را برای رقابت‌های آسیایی که مهرماه سال جاری در کشور سریلانکا برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

   فوتسال بانوان مردادماه به اردن می‌رود

 تیم ملی فوتسال بانوان ایران برای شرکت در بازی‌های غرب آسیا مردادماه به اردن می‌رود.ملی‌پوشان فوتسال بانوان کشورمان روز پنجم مردادماه عازم اردن می‌شوند و روز پانزدهم رقابت‌های خود را آغاز می‌کنند.این تیم اردوی آمادگی خود را از مدتی قبل در مجموعه ورزشی آزادی دایر کرده است.

کد خبر 58626

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز