رئیس دفتر رئیس جمهوری دستورهای حجت‌الاسلام حسن روحانی را به استاندار و وزیران کشور و راه برای تسریع در امدارسانی به زلزله‌زدگان کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ کرد.

محمود واعظی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمود واعظی روز پنجشنبه از سوی رئیس جمهور و در تماس تلفنی با استاندار کهگیلویه و بویر احمد، ضمن دریافت گزارشی را از آخرین وضعیت زلزله زدگان این استان، تاکید کرد که رئیس جمهور پیگیر وضعیت استان است و دستورات لازم را به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مسئول صادر کرده است.

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویر احمد نیز در این تماس تلفنی ضمن قدردانی از توجه ویژه رئیس جمهور به این استان اظهار کرد: این زلزله خوشبختانه تلفات جانی نداشته، اما بیش از ۳۰ نفر مجروح شده اند و همزمان نیز در حال ایجاد اردوگاه‌های اسکان اضطراری با همه امکانات لازم هستیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور ضمن ابراز خرسندی از نداشتن تلفات انسانی خواستار رسیدگی فوری به مجروحین، گفت: امداد رسانی به آسیب‌دیدگان در شرایط سرما و برفی منطقه باید با شتاب بیشتری تداوم یابد.

واعظی همچنین در تماس‌های جداگانه‌ای با دستگاه‌های ذیربط و رئیس سازمان هلال احمر دستورات لازم برای تسریع در کمک رسانی به زلزله زدگان استان کهگیلویه و بویر احمد را به آنان ابلاغ و اعلام کرد وزیر راه و شهرسازی به عنوان نماینده رئیس جمهور و رئیس جمعیت هلال احمر به منطقه زلزله زده سفر خواهند کرد.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ دهم ریشتر، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه چهارشنبه شب شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.

کد خبر 585896

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha