معاون سیاسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به وقوع زمین لرزه ۵.۶ ریشتری شب گذشته ۲۹ بهمن در سی سخت مرکز شهرستان دنا اقلام امدادی از استان‌های فارس و اصفهان برای خدمات‌رسانی بهتر ارسال و تقسیم شد.

سی سخت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،   احد جمالی اظهار کرد: این اقلام شامل چادر و مواد خوراکی بوده که از سوی نیروهای امدادی و سپاه در حال توزیع بین زلزله‌زدگان است.

استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری برای اعزام نیروهای خود نیز اعلام آمادگی کردند.  به دنبال وقوع این زلزله، استاندار فارس در تماس تلفنی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد آمادگی این استان را برای امدادرسانی به مناطق زلزله زده کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

 بیشترین میزان خسارت مربوط به کانون زلزله شهر سی سخت است،  هیچ‌گونه تلفات جانی در این زلزله گزارش نشده است.  با توجه به اعلام کارشناسان هواشناسی و احتمال بارش برف در سی سخت نیاز است مردم از ترددهای غیرضروری در مسیرهای مواصلاتی سی سخت - یاسوج جدا خوداری کنند.

 در جلسه شورای بحران فرمانداری به ریاست استاندار تقسیم کار در قالب کمیته‌ها انجام و نیروها به صورت میدانی در حال خدمت‌رسانی هستند.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ دهم ریشتر ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه بیست و نهم بهمن ۹۹ شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.   

مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد: این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین اتفاق افتاده است.

سی سخت در ۳۵ کیلومتری غرب یاسوج قرار دارد.

کد خبر 585872

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha