مرحله دوم اردوی تیم‌ملی اسکیت جوانان اینلاین هاکی آقایان با حضور ۱۱ ورزشکار و یک مربی از قم در دو نوبت به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

اسکیت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله دوم اردوی تیم‌ملی اسکیت جوانان اینلاین هاکی آقایان با حضور ۵۹ ورزشکار از سه‌شنبه ۲۸ بهمن به مدت ۲ روز در نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد که ۱۱ بازیکن و یک مربی از استان قم در این اردو حضور خواهند داشت. نوبت صبح از ساعت ۸ تا ۱۰ و در نوبت عصر بازیکنان از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در آکادمی اسکیت مجموعه ورزشی انقلاب زیر نظر مربیان به تمرین و آماده‌سازی خواهند پرداخت.

محمدجواد جعفری، ایلیا حمزه، امیرمحمد فرجودی، سبحان خدایاری، سیدعلی سبط‌نبی، عرشیا هاشمی، امیرحسین رنجبر، علی مغیثی، احمدرضا مسعودی، شهراد شیشه‌ای و محمدصالح رحیمی اسکیت بازان حاضر در این مرحله از استان قم خواهند بود.

مجید نوش آبادی، جوان کاربلد اسکیت قم نیز به عنوان یکی از مربیان قمی در کنار محمدرضا شیخ جعفری در این اردو به ایفای نقش خواهد پرداخت. در این اردو بازیکنان برای راهیابی به مرحله بعدی تمرینات خود را زیر نظر مربیان ادامه خواهند داد و در پایان اردو ۲۶ ورزشکار به مرحله سوم دعوت خواهند شد.

کد خبر 585405

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha