همشهری آنلاین: پرونده نخستین دوره مسابقات رول بال، دستجات آزاد کشور و انتخابی تیم ملی با معرفی و دعوت از نفرات برتر به اردوی تیم ملی خاتمه یافت.

تیم اسکیت رول بال

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، مهرداد حاجی علیزاده، مسئول کمیته رول بال فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این رقابت‌ها گفت: میزبانی این دوره از مسابقات بر عهده هیات اسکیت اصفهان بود که پس از برگزاری، 24 نفر از برترین‌های کشور جواز حضور در اردوی تیم ملی رول بال ایران را کسب کردند.

وی ادامه داد: در نخستین دوره رقابت‌های اسکیت رول بال 9 تیم از 6 استان کشور حضور داشتند که در پایان به تیم‌های اول تا سوم حکم و مدال قهرمانی اهدا شد.

حاجی علیزاده یادآور شد: در پایان این مسابقات تیم‌های مقاومت اصفهان، کاشان و ام.آر شهر ری توانستند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کنند.

مسئول کمیته رول بال فدراسیون اسکیت گفت: این مسابقات با حضور رضا رفیعانی دبیر فدراسیون، پاکروان رئیس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، سرهنگ قاسمی رئیس باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت سپاه صاحب‌الزمان، ذوالقدر رئیس هیات اسکیت استان اصفهان و برخی دیگر از مسئولبن ورزشی استان برگزار شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از زحمات و تلاش‌های آقایان خسروانی و رشیدی که در برگزاری هر چه بهتر این مسابقات ما را یاری کردند تقدیر و تشکر کنم.

 

کد خبر 253166
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز