مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران از استقبال گسترده شهروندان و بازدید بیش از یکصد هزار نفر در هفته گذشته از آبنمای موزیکال پارک ملت خبر می‌دهد.

علی‌محمد‌ مختاری در گفت‌وگو با همشهری عصر، با اشاره به حدود 20 هزار بازدید در شب‌ها ی پایانی هفته گذشته، این استقبال را بی‌نظیر می‌خواند و رایگان بودن دیدار از این آبنما را از عوامل مؤثر در مراجعه و تماشای شهروندان می‌داند.

به گفته مختاری آبنمای موزیکال پارک ملت، هر شب از ساعت 9 تا 11، پذیرای شهروندان است و تنها در ایام وفات و سوگواری، این برنامه برگزار نمی‌شود.

آبنمای پارک ملت در دریاچه مصنوعی این پارک به وسعت 22 هزارمتر مربع عمل می‌کند. شهروندان از طریق 19 تابلوی کامپیوتری و الکترونیکی، تصاویر و حتی فیلم‌هایی را روی پرده‌ای از آب تماشا می‌کنند و رقص آب، نور، تصویر و موسیقی را به‌طور همزمان با هم تجربه می‌کنند.

این آبنمای موزیکال که بزرگترین نمونه آن در داخل کشور است، هفته گذشته با حضور شهردار تهران افتتاح شد که شهردار تهران در این مراسم با تاکید بر لزوم وجود شادی در شهر، بر رایگان بودن امکانات آن در شهر تاکید کرد و گفت: باید هزینه طرح‌های اینچنینی که باعث تفریح و شادابی شهروندان می‌شوند، از درآمدهای دیگر شهرداری تامین شود و این امکانات به‌صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار گیرد.به گفته مختاریان، تفاوت این آبنما با نمونه موجود در پارک آزادگان تهران، مربوط به حجم آن و سطح وسیع دریاچه‌ای است که آبنما در آن قرار دارد.

کد خبر 58454

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز