مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهردار منطقه 15 از افتتاح دومین پارک بانوان توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران خبر داد

به گزارش خبرنگار سما، مهندس پورنبوی، شهردار منطقه 15، صبح امروز در نشست خبری با حضور خبرنگاران، با بیان این مطلب گفت: این پارک در ضلع جنوبی بزرگراه آزادگان و ضلع جنوب غربی میدان بسیج در مجاورت بزرگراه دولت آباد و مسیل سرخه حصار قرار دارد و به زودی توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران افتتاح می‌شود.

وی افزود: همه فعالیت های ورزشی مربوط به بانوان، سالن‌های سرپوشیده آبی و توپی، دوچرخه سواری و غیره در کتار سایر امکانات ویزه برای بانوان در این مکان پیش بینی شده است.

پورنبوی از احداث 10 سرای محله تا پایان امسال در این منطقه خبر داد و گفت: با توجه به تامین اعتبار تا پایان سال 10 سرای محله در سطح محلات منطقه 15 احداث می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در چارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری و با هدف تعادل و توازن منطقه‌ای و کاهش فاصله شمال و جنوب و با توجه به سند چشم انداز شهر تهران در راهبردهای سند طرح تفضیلی، ضمن احداث 10 سرای محله تعداد 19 بوستان بزرگ محلی نیز احداث و باز پیرایی می‌شود.

شهردار منطقه 15 در ادامه گفت: همه فعالیت‌های شهرداری با هدف تحقق رویکرد ناحیه محوری مبتنی بر برنامه ریزی  درجارچوب مسجد، محله و مدرسه و با هدف خدمت رسانی به مردم و تحقق اندیشه‌های دینی  انجام می‌شود.

پورنبوی با اشاره به سایر برنامه‌های این منطقه اظهار کرد: احداث و تکمیل هشت سالن ورزشی چند منظوره، احداث سه بازار میوه و تره بار با مساحت 7000 متر مربع، احداث کتابخانه، سرویس های بهداشتی در معابر پرتردد، پیاده رو سازی، احداث اسکان کارگری، مرمت و روکش آسفالت اساسی در معابر، از دیگر اقدامات انجام شده در این منطقه بوده است.

وی با بیان طرح‌های مشارکتی در سطح منطقه 15، گفت: هفت طرح با مجوزهای صادره با مشارکت بخش خصوصی به عنوان مکمل فعالیت‌های اجرایی منطقه در دست اقدام است که می‌تواند رونق اقتصادی برای منطقه داشته باشد.

شهردار منطقه 15، مجموع پروژه‌های پیش بینی شده که اعتبارات آن‌ها تامین شده است را 80 پروژه عنوان کرد و افزود: این پروژه‌ها با هزینه 766 میلیارد ریال انجام می‌شود و امیدواریم با اجرای آن‌ها شاهد تحولات چشم‌گیر در سطح منطقه باشیم.

پورنبوی با اشاره به وضعیت محله خوب بخت، اظهار کرد: این محله که یکی از پهنه‌های شش گانه امام علی است و توسط سازمان نوسازی به عنوان ناحیه الگو طرح تجمیع پلاک و تملک در آن انجام می‌شود، 27 درصد پیشرفت داشته است و علت کندی پروژه افزایش قیمت سیمان و میلگرد بوده است.

وی در مورد تامین روشنایی بزرگراه آزادگان که سه کیلومتر آن در حد فاصل میدان بسیج تا پل شهرزاد در این منطقه قرار دراد، افزود: به دلیل تاریکی در شب و ترافیکی زیادی که این محدوده دارد، مذاکراتی با شرکت برق شده که اعتبار آن نیز تامین شده است و در این بخش پایه‌ها و فونداسیون‌ها اجرا شده است، اما به دلیل محدودیت انرژی برق در سال جاری، مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم برطرف شود و شهرداری منطقه نیز در راستای رفع این مشکلات، نصب تالوهای مورد نیاز و خط کش نیزدر نقاط مختلف مسیر را انجام داده است.

کد خبر 60575

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز