عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه موسسه همشهری مهمترین رسانه‌ای است که صدای مردم و مدیریت شهری را منتقل و منتشر می‌کند، گفت: برای سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان برای موسسات فرهنگی، هنری و اجتماعی در نظر گرفته شده و شایسته است از این اعتبار برای همشهری هم اعتباری دیده شود.

مسجدجامعی هوم پیج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تهران، احمد مسجدجامعی در دویست و هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: لازم می‌دانم در گرامیداشت ایام دهه فجر، توجه دوستان را به حوزه رسانه‌های اجتماعی به ویژه روزنامه همشهری جلب کنم که خود دستاورد انقلاب اسلامی و مهمترین روزنامه اجتماعی است.

وی ادامه داد: ما قبلا هم سابقه این را داشتیم که اگر یک روز این روزنامه منتشر نشود، فضای خوبی ایجاد نمی‌شود؛ چراکه این روزنامه مهمترین رسانه‌ای است که صدای مردم و مدیریت شهری را منتقل و منتشر و نظرات را به هم نزدیک می‌کند و در کنار آن، کادر و تیم خبری بسیار خوبی دارد. بنابراین باید به این مسائل توجه ویژه‌ای شود.

مسجدجامعی افزود: در اعتبارات برای سال ۱۴۰۰ بیش از ۳۰ میلیارد تومان برای موسسات فرهنگی و هنری اجتماعی در نظر گرفته شده که از کل اعتبارات اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران بیشتر است و لذا یکی از جاهایی که باید مورد توجه قرار گیرد، موسسات رسانه‌های اجتماعی است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: این یک رویکردی است که ما می‌توانیم داشته باشیم و در بودجه ۵۰ هزار میلیارد تومانی که شهرداری ارائه کرده که با شرکت‌ها به بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد، می‌توان مهمترین رسانه اجتماعی و مجموعه کارکنان آن را در فصل بودجه‌بندی مورد توجه قرار داد.

مسجد جامعی افزود: در فصل بودجه لازم است حوزه رسانه نیز مورد توجه قرار گیرد تا کارکنان این مجموعه با دلگرمی بیشتری به کار خود ادامه دهند.

کد خبر 584077
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha