خیّران، پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی برای حضور مادران در جمع خانواده‌هایشان در نوروز ۱۴۰۰ به پویش «آزادی مادران زندانی» منطقه ۵ پیوستند.

صفحه دوم

به گزارش خبرنگار همشهری محله، شهرداری منطقه ۵ با مشارکت خیران، معتمدان و چهره‌های شناخته شده برای دومین سال، پویش آزادی مادران زندانی را با شعار «زندان جای مادران نیست» آغاز کرده است. در این پویش، تلاش می‌شود تا ضمن جلب حمایت‌های مردمی، زمینه آزادی مادران تا نوروز ۱۴۰۰ فراهم شود. شهردار منطقه ۵ درباره این پویش گفت: «سال ۱۳۹۸ هم‌زمان با ایام «فاطمیه» پویش آزادسازی مادران زندانی به راه افتاد و با برگزاری جشن «گلریزیان» در منطقه ۵ تعدادی از مادران زندانی استان تهران، آزاد و به کانون خانواده بازگشتند. امسال هم برای رهایی مادران زندانی در تلاشیم تا با کمک مسئولان منطقه، خیران، سازمان زندان‌ها و نهادهای حقوقی و قضایی این مهم را انجام دهیم و شاهد آزادی مادران زندانی باشیم.»

«محمود کلهری» با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های شهرداری‌ها حمایت از آسیب‌دیدگان و پیشگیری از آسیب‌های بعدی است، افزود: «شهرداری بر اساس رسالت اجتماعی خود در این زمینه می‌تواند به خوبی نقش‌آفرینی کند و با کنارهم قرار دادن طیف‌های مختلف مخاطبان خود، تقویت حس همدلی در میان شهروندان و انجام امور اجتماع محور، مشکلات شهروندان آسیب دیده را با پویش‌های مردمی برطرف کند.» تاکنون چهره‌هایی چون «سید جلال حسینی»، «رضا حسن‌زاده»، «سعید عزیزیان»، «مهدی امیرآبادی»، «مجاهد خذیراوی»، «محمد منصوری»، «نیما نکیسا»، «محمدرضا مهدوی»، «اسماعیل حلالی» و... و. از پیشکسوتان و چهره‌های ورزشی عضو این پویش شده‌اند.

کد خبر 582228

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha