مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
۰ نفر

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، کیفیت هوای ‌پایتخت امروز شنبه ‌۱۱ بهمن ماه پس از ‌پنج روز آلودگی مستمر، در محدوده قابل قبول قرار گرفته است و تداوم این شرایط تا فردا دور از انتظار نخواهد بود.

هوای سالم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، ‌پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که حاکمیت ناپایداری جوی همراه با پراکندگی آلاینده‌ها تا صبح‌گاه امروز شنبه ۱۱ بهمن ماه باعث شده است که کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌ قبول قرار گیرد.

طی روز، وزش باد مؤثر سبب پراکندگی آلاینده‌ها خواهد شد و کیفیت هوا در وضعیت مطلوب باقی خواهد ماند. با تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت پیش‌بینی می‌شود با وجود افزایش ترافیک شامگاهی در بیشتر مناطق پایتخت، کیفیت هوا در محدوده قابل‌ قبول قرار گیرد.

صبح فردا ۱۲ بهمن ماه، با افزایش ترافیک انتظار می‌رود بر غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق افزوده شود. وزش باد نسبتا شدید در برخی ساعات بعدازظهر نیز ‌باعث پراکندگی آلاینده‌ها خواهد شد. این وضعیت تا اواخر وقت فردا ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌ قبول قرار گیرد.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۱۱۷ بود و هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۵۹ است و هوا در محدوده قابل قبول قرار دارد.

کد خبر 581985
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha