سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
۰ نفر

بوستان جنگلی بیرجند به عنوان مجموعه کامل تفریحی در بهار ۱۴۰۰ افتتاح خواهد شد و اعتبار خوبی از محل منابع داخلی شهرداری به این طرح اختصاص یافته است.

بوستان جنگلی بیرجند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جاوید، شهردار بیرجند گفت: عملیات بهسازی و زیباسازی بوستان جنگلی که از ظرفیت‌های مهم مرکز خراسان جنوبی است، اکنون ۸۰ درصد پیشرفت دارد. تامین زیرساخت‌ها و بهسازی مجموعه تفریحی و گردشگری بنددره بیرجند نیز بخش زیادی از آن با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است و پارک حاشیه‌ای بلوار بنددره توسط شهرداری در دست احداث است. واگذاری زمین به مساحت چهار و نیم هکتار در بالادست بنددره را از منابع طبیعی درخواست کردیم که در کارگروه منابع طبیعی تصویب شد.

جاوید با بیان این‌که تا پایان سال نیروهای خدمات شهری شهرداری در منطقه بنددره مستقر و خدمات‌رسانی به شهروندان انجام می‌شود افزود: سطل زباله هم در منطقه نصب و سرویس‌های بهداشتی آماده بهره‌برداری خواهد شد. شهر بیرجند از لحاظ فضای تفریحی و گردشگری محدودیت‌های زیادی دارد و تنها منطقه حاشیه شهر هم بنددره است که زیرساخت‌هایی در آن در حال انجام است، مسائل ترافیکی را در منطقه خواهیم داشت که ارتقای زیرساخت‌های ترافیکی باید متناسب با منطقه پیش برود. فرهنگسرای بزرگ بیرجند با ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی اسفند امسال افتتاح می‌شود. اجرای این پروژه از سال ۹۶ به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت و شاخص‌ترین اقدام و زیرساخت فرهنگی در خراسان جنوبی است.

کد خبر 581337

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha