یک زن روانشناس و شوهر پزشکش در نیویورک، درگیر ماجرای یک جنایت می‌شوند. در حالی که پلیس و رسانه‌ها بر یک متهم اتفاق نظر دارند، تماشاگر مدام میان تردید و یقین در نوسان است. سریال کوتاه «فروپاشی» (The Undoing) محصول جدید اچ‌بی‌او HBO و از محبوب‌ترین سریال‌های این روزها است.

The Undoing

به گزارش همشهری آنلاین، سریال The Undoing محصول HBO یک مینی‌سریال در ژانر وحشت روانشناختی و رازآلود است که بر اساس رمانی با نام You Should Have Known اثر جین هانف کورلیتز ساخته شده است. 

گریس فریزر، روانشناسی ساکن نیویورک است که با همسرش جاناتان فریزر پزشک متخصص سرطان کودکان و پسر نوجوانش در خانه‌ای اعیانی در نیویورک زندگی می‌کند. گریس روزها در دفترش، روان‌درمانگری حرفه‌ای و گران‌قیمت است که به حل مشکلات افراد و زوج‌ها کمک می‌کند و در اوقات فراغت به جلسات صرف چای زنان ثروتمند نیویورکی می‌رود، در برگزاری حراج‌های خیریه مشارکت می‌کند و زندگی خانوادگیش را می‌گرداند. او صاحب یک زندگی زناشویی، خانوادگی و شغلی موفق است و شاید تنها چیزی که در آن کمی احساس ناامنی می‌کند، گروه والدین مدرسه‌ ریردن است که پسرش هنری در آن تحصیل می‌کند. پدر گریس از حامیان مالی مدرسه ریردن، مدرسه‌ای خصوصی مخصوص نخبه‌ها است و گریس با موقعیت خودش در گروه والدین، چندان راحت نیست. 

النا آلوز، یک زن نقاش ساکن محله هارلم، که پسرش به کمک بورسیه در مدرسه ریردن درس می‌خواند، زندگی گریس را آشفته می‌کند. جنایتی رخ می‌دهد و در طول قسمت‌های مختلف سریال، تصویر روشن ما از زندگی ظاهرا بی‌دردسر و بی‌دغدغه خانواده فریزر به هم می‌ریزد و همراه ما شناخت گریس از خودش، همسرش، پسرش و زندگی خانوادگیش مدام تغییر می‌کند؛ و شاید حتی یک روان‌درمانگر حرفه‌ای مانند گریس فریزر هم نتواند شناخت دقیقی از نزدیکانش داشته باشد.

در حالی که همه شواهد در صددند پاسخ واضحی به معمای جنایت بدهند، ما مدام میان تردید و یقین می‌گردیم و هر بار با روشن شدن واقعیت‌هایی تازه‌تر، بیشتر به آنچه باور کرده‌ایم، مظنون می‌شویم. سریال ۶ قسمتی HBO، با بازی نیکول کیدمن و هیو گرانت، همکاری دوباره کیدمن و دیوید ای کلی در مقام نویسنده، بعد از سریال پرطرفدار دروغ‌های کوچک بزرگ Big Little lies است. آنچه که توانسته است داستان جذاب سریال را تماشایی‌تر کند، بازی کیدمن و گرانت و البته تقابل این دو است که با بازی درخشان باقی بازیگران سریال از جمله دونالد ساترلند، ادگار رامیرز، لیلی ریب و نوما دومزونی کامل می‌شود. تماشای سریال The Undoing احتمالا سرگرمی خوبی برای روزهای خانه‌نشینی کرونایی باشد. 

کد خبر 579063

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha