رمان جنایی «پسر دلبند» نوشته لورن نورث با ترجمه بابک اسلامیه توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شد.

پسر دلبند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، رمان جنایی «پسر دلبند» نوشته لورن نورث به‌تازگی با ترجمه بابک اسلامیه توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب دربرگیرنده رمانی جنایی و روان‌شناختی است.

لورن نورث نویسنده این‌کتاب، پیش از رو آوردن به نویسندگی، در رشته روان‌شناسی تحصیل کرده است.

«پسر دلبند» درباره زنی به‌نام تِس کلارک است که به‌تازگی همسرش را از دست داده و ناچار است برای تامین جانی پسر کوچک خود، دست به هر کاری بزند. پس از مرگ ناگهانی مارک شوهر تس که در یک‌سانحه ناگوار واقع می‌شود، تنها چیزی که تس را زنده نگه می‌دارد، جیمی است. تس و پسرش برای درک زندگی و شرایط جدید بدون مارک، با هم چالش‌هایی دارند اما در لحظه‌های کوتاهی، شادی و خوشحالی هم دارند.

ابتدای داستان «پسر دلبند» از این‌قرار است که وقتی تس یک‌روز پس از تولد هشت‌سالگی پسرش جیمی، در بیمارستان بیدار می‌شود، چندواقعیت هست که از آن‌ها مطمئن است: این‌که با چاقو مضروب شده، جیمی گم شده و برادر شوهر و مشاورِ سوگواریِ خودش به این‌حوادث ربط دارند. اما کسی به حرف‌های تس گوش نمی‌دهد.

در ادامه داستان، وقتی تس در بیمارستان و در حالت سردرگمی است، افرادی را اطراف خود می‌بیند که به‌حرف‌هایش گوش نمی‌دهند. به‌این‌ترتیب دنیایش فرو می‌ریزد. او ناچار است برای نجات پسرش خود وارد عمل شود و اتفاقاتی را که در گذشته رخ داده‌اند، کنار هم بگذارد تا بتواند به نتیجه درستی برسد.

این‌کتاب با ۴۲۴ صفحه و قیمت ۷۴ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 578509

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha