فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری فردی خبر داد که اقدام به کلاهبرداری در اسفراین با ترفند فروش لاستیک خودرو به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کرده بود.

کلاهبرداری میلیاردی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، سرهنگ مجید یگانه‌پور گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر این‌که فردی به بهانه فروش لاستیک خودرو از او کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار قرار گرفت. در این خصوص بلافاصله کارشناسان پلیس فتا با جدیت وارد عمل شدند و در بررسی‌ها مشخص شد شاکی با ثبت آگهی خرید لاستیک خودرو در یکی از شبکه‌های اجتماعی با فردی که خود را فروشنده لاستیک معرفی کرده آشنا و بدون بررسی مبلغ ۵۳۷ میلیون ریال را به حساب وی واریز کرده است. فروشنده به محض دریافت وجه پاسخ خریدار را نداده است. با تلاش و سرعت عمل کارشناسان پلیس فتا مشخص شد متهم با پرداخت ۵ میلیون ریال کارت دیگران را اجاره و اقدام به دریافت این مبلغ کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین ادامه داد: کارشناسان در بررسی تراکنش‌های بانکی کارت مورد نظر دریافتند مبالغ واریزی از طریق فروشگاه‌های متعددی در سطح استان تهران برداشت شده که خوشبختانه با تلاش ماموران پلیس فتا متهم با استفاده از تصاویر ضبط‌شده دوربین‌های مداربسته مستقر در محل‌های برداشت وجه شناسایی شد. متهم در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از شهرهای شمالی دستگیر و در تحقیقات مشخص شد تاکنون مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را با همین روش از تعدادی از شهروندان کلاهبرداری کرده است. متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 577736

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha