همزمان با فرارسیدن هفته نهضت سوادآموزی، برای فراهم کردن امکان تحصیل بازماندگان از تحصیل، اداره سوادآموزی آموزش و پرورش منطقه ۱۰ نامنویسی می‌کند.  

سواد آموزي كه دانشجو شد

همه افراد بی‌سواد و کم‌سواد ۱۰ تا ۴۹ ساله که ملیت ایرانی دارند و بنا به دلایلی از تحصیل بازمانده‌اند و علاقه‌مند به یادگیری مهارت خواندن و نوشتن هستند در این دوره‌ها می‌توانند ثبت‌نام کنند.  
 رئیس اداره سوادآموزی منطقه ۱۰ با اعلام این خبر افزود: «این دوره‌های آموزشی برای افراد بی‌سواد در قالب دوره سوادآموزی، طرح خواندن با خانواده و آموزش نماز؛ کلید بهشت اجرا می‌شود. همچنین برای افراد کم‌سواد دوره انتقال و تحکیم سواد با آموزش کتاب‌های مهارت‌های زندگی، کتاب‌های دوره دوم ابتدایی، مسابقات کتابخوانی، پرسش مهر و موارد کاربردی در زندگی تدارک دیده شده است.»
به گفته «افسانه علیزاده»، این دوره‌های آموزشی به‌صورت غیرحضوری (مجازی) و نیمه‌حضوری توسط آموزش‌دهندگان سوادآموزی برگزار می‌شود.  
رئیس اداره سوادآموزی آموزش و پرورش منطقه ۱۰ از علاقه‌مندان دعوت کرد تا برای نامنویسی به نشانی بزرگراه نواب صفوی، میدان بریانک، خیابان شهید عرب، اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۰ مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۵۵۱۴۹۸۱۰ تماس بگیرید.  

کد خبر 575637

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha