مژده به افراد جا مانده از تحصیل! اداره نهضت سواد آموزی آموزش و پرورش منطقه ۱۰، برای فراهم کردن فرصت تحصیل برابر میان افراد علاقه مند به یادگیری مهارت خواندن و نوشتن از آنها ثبت نام می کند.

نهضت سواد آموزی

همشهری آنلاین / بهاره خسروی : همزمان با فرا رسیدن هفته «نهضت سواد آموزی»، همه افراد ۱۰ تا ۴۹ ساله جا مانده از تحصیل که ملیت ایرانی دارند و تاکنون موفق به شرکت در هیچ دوره آموزشی نشده اند، می­ توانند برای شرکت در دوره­ های آموزش سواد آموزی و کسب مهارت زندگی به اداره نهضت سواد آموزی منطقه ۱۰ مراجعه کنند.

رئیس اداره نهضت سواد آموزی منطقه ۱۰ با اعلام این خبر درباره جزئیات برگزاری این دوره­ های آموزشی گفت: «این دوره ­های آموزشی شامل اجرای طرح «خواندن با خانواده» در قالب آشنایی با مهارت ­های زندگی، نماز کلید بهشت، آموزش ریاضیات، انشا، روخوانی و روان­ خوانی قرآن، آموزش کتاب فارسی برای یادگیری مهارت خواندن و نوشتن و موارد کاربردی در زندگی است. »

به گفته «افسانه علیزاده»، این دوره ­های آموزشی از پایه اول تا سوم برای افراد جا مانده از تحصیل است که می ­توانند برای نام نویسی به نشانی بزرگراه نواب صفوی، میدان بریانک، خیابان شهید عرب، اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۰، مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۵۵۱۴۹۸۱۰ تماس بگیرند.

کد خبر 473012

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha