مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
۰ نفر

پلیس از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که با راه‌اندازی سایت‌های شرط‌بندی با گردش حساب تقریبی ۱۵ میلیارد و ۱۲ میلیون تومان جیب شهروندان را خالی می‌کرد.

دستگيري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا استان مازندران گفت: کارشناسان پلیس فتا پس انجام تحقیقات تکمیلی توانستند ۵۱ عدد کارت بانکی با گردش حساب تقریبی ۱۵ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان مسدود کنند.

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: چندی پیش کارشناسان پلیس فتا یک سایت قمار به صورت گسترده در فضای مجازی که در حال فعالیت و عضو گیری بود را رصد کردند، گردانندگان این سایت برای جذب هرچه بیشتر عضو در کانال‌های تلگرامی و دیگر گروه‌های فعال در این فضا دست به تبلیغات واهی و اغوا کننده‌ای می زدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی کارشناسان پلیس فتا متهم مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شد. متهم پس از انتقال به اداره پلیس، به بزه انتسابی اقرار کرد و انگیزه خود را کسب درآمد به قیمت فریب نوجوانان و جوانان عنوان داشت.

سرهنگ‌ خورشاد گفت: متهم پس از جلب اعتماد کاربران، کارت‌های بانکی زیادی را از مشتریان اخذ می کرد و در ازای آن به مالک هر کارت، ماهیانه چند صد هزار تومان پول پرداخت می‌کرد.

کد خبر 574981

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha