سرهنگ شیرانی درباره آخرین وضعیت اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه در سطح معابر پایتخت توضیحاتی داد.

محدوديت تردد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: طرح محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در دو روز گذشته با توجه به اجرای آن از ساعت ۲۰ و تغییر یک ساعته نسبت به روزهای هفته قبل با همکاری و همراهی مردم به خوبی اجرا شد و شهروندان در شهرها با برنامه‌ریزی سفرهای خود به گونه‌ای عمل کردند که تا قبل از ساعت ۲۰ به منازل خود بازگشتند.

وی ادامه داد: تغییر در ساعت اجرای طرح محدودیت‌های تردد شبانه در دو روز گذشته باعث شد سفرهای برگشت و بار ترافیکی عصرگاهی زودتر شکل گیرد و به جای شروع از حدود ساعت ۱۶ به ۱۴ تغییر یافته بود.

سرهنگ شیرانی افزود: از امروز نیز تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح در شهرهای گروه نارنجی ممنوع است و همچنین ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی از شهرهای گروه نارنجی ممنوع خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: این طرح تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و هرگونه تغییر وضعیت پس از جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌شود و در صورت تردد غیرمجاز خودروهای شخصی در معابر شهری در ساعات ممنوعیت تردد، تخلف توسط دوربین‌های ثبت تخلف ثبت و جریمه صادر می‌شود.
 

کد خبر 574453

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha