ستاره پرتغالی یوونتوس در مصاحبه ای جالب از علاقه خود به ورزش های رزمی پرده برداشت.

رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس می‌گوید عاشق ورزش‌های رزمی است و ترجیح می‌دهد به جای دیدن بازی‌های فوتبال، مبارزات رشته‌های رزمی را تماشا کند.
 رونالدو در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در این باره گفت: «فوتبال عشق من است اما ترجیح می دهم که بقیه ورزش ها را از طریق تلویزیون تماشا کنم. بین تماشای فوتبال و تماشای بوکس یا مسابقات UFC ترجیح می دهم که آخری را تماشا کنم. وقتی در منچستر یونایتد بودم، مربی با من بوکس تمرین می‌کرد. به نظرم تمرینات بوکس، برای فوتبال هم خوب است؛ زیرا هوش و حواس شما را به کار می اندازد و دائم در حال حرکت هستید.»

    فوق ستاره پرتغالی بانوی پیر در ۳۵ سالگی سخت تلاش کرده است تا خودش را برای سال های پایانی فوتبالش آماده نگه دارد. رونالدو در این خصوص گفت: «در تابستان گذشته صحبتی با آنتونی جاشواداشتم. در سن ۳۳ سالگی کم کم فکر می کنی که زانو هایت توانشان را از دست داده اند. می خواهم در ورزش بمانم و فوتبال بازی کنم.»

رونالدو  تاکنون به افتخارات انفرای و تیمی بی‌شماری همچون کسب پنج توپ طلا، بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید، پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، دو قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در یورو ۲۰۱۶ و دو قهرمانی در سری‌آ ایتالیا دست یافته است.

کد خبر 573003

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha