معاوضه رونالدو و پوگبا از روز گذشته تا کنون به یکی از موضوعات داغ در رسانه های ورزشی قرار گرفته است.

رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  اسپوتنیک، موضوع جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس تازه مطرح شده، اما علاقه یووه به پوگبا و بازگرداندن این ستاره فرانسوی به تورین دو فصل است که در برنامه های این باشگاه ایتالیایی قرار دارد.

روز گذشته میگل دلینی، نویسنده ارشد فوتبالی ایندیپندنت مدعی شد که یووه می خواهد از نارضایتی پوگبا استفاده کند و او را برای بازگشت به تورین راضی کند. اما یووه می خواهد برای بازگشت پوگبا به تورین، رونالدو را به عنوان بخشی از این معامله به یونایتد پیشنهاد دهد.

بدون شک این  موضوع که رونالدو یووه را ترک کند، پیچیده به نظر می رسد، زیرا یووه با یک بازیکن حرفه ای و نام دار طرف است و برای این که این انتقال صورت بگیرد، بدون شک باید نظر رونالدو نیزجلب شود. در این میان نظر هواداران نیز شرط بزرگی است. آیا هواداران تورینی رونالدو را فدای بازگشت پوگبا می کنند؟

به نظر می‌رسد پوگبا می خواهد اولدترافورد را ترک کند و فقط ۱۸ ماه از قراردادش باقی مانده است. از سویی رونالدو نیز همانند دو فصل گذشته در ترکیب تیمش درخشش خوبی دارد و توانسته نقش بسزایی در موفقیت های این تیم در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا  داشته باشد.

این تصور که ممکن است پوگبا با قیمت ۸۹ میلیون پوند چهار سال پیش که یووه آن را دریافت کرد، با توجه به تغییر اوضاع مالی به خاطر زیان های ناشی از کرونا ویروس، دوباره به یووه برگردد، کمی دور از انتظار است.

اما برای رونالدو اوضاع کمی فرق دارد. زیرا بازگشت  به اولدترافورد می تواند بهترین نتیجه برای یونایتد باشد.

گمانه زنی ها بر این است که حتی اگر او در ماه فوریه ۳۶ ساله شود، باز هم ارزش خود را دارد، زیرا این ستاره پرتغالی هر هفته  گلزنی می کند. در کل او نگاه اطرافیان خود را بالا می برد و احتمالاً انتظار دارد که دو سال دیگر در سطح بالایی قرار داشته باشد. در واقع این همان چیزی است که رونالدو به آن نیاز دارد، یک رهبر گلزن و تاثیرگذار که بتواند گره کور این تیم را میادین باز کند.

کد خبر 572074

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha