مجموع نظرات: ۲
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
۰ نفر

مرد میانسال که به‌خاطر سر و صدای مشکوک خانه همسایه با پلیس تماس گرفته بود، سرنخ کشف یک جنایت را به مأموران داد.

حوادث

به‌گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه ایران، دو روز قبل مردی در تماس با پلیس شهرستان پاسارگاد از صداهای آزاردهنده‌ای که از خانه همسایه‌اش به گوش می‌رسید شکایت کرد و گفت: مدام از خانه همسایه‌مان صدای کندن و خراب کردن زمین می‌آید. هرچقدر هم تذکر می‌دهم فایده ندارد. به همین خاطر به پلیس خبر دادم.

وقتی مأموران به خانه مورد نظر در شهرک خلیلیه شهرستان پاسارگاد رفتند، با اظهارات ضد و نقیض مرد صاحبخانه روبه‌رو شدند و وی نتوانست دلیل قانع کننده‌ای برای صداهایی که از خانه‌اش می‌آمد بدهد. به‌همین خاطر مأموران مشکوک شده و با دریافت حکم قضایی وارد خانه شدند. آنها با ورود به خانه متوجه شدند این مرد به تازگی کف سالن پذیرایی را کنده و سپس دوباره آن را پر کرده است.

در حالی که تحقیقات از مرد ۳۲ ساله ادامه داشت، مادر وی از ناپدید شدن پسر بزرگش خبر داد و گفت که پسرم با برادرش اختلاف داشت و از روز قبل ناپدید شده است. بدین ترتیب تحقیقات از مرد جوان ادامه یافت تا اینکه سرانجام وی مجبور به اعتراف شد و گفت که روز قبل از این حادثه با برادر ۴۰ ساله‌اش درگیر شده و او را به قتل رسانده اما برای اینکه این جنایت را مخفی نگه دارد با کندن کف سالن پذیرایی وی را همانجا دفن کرده است.

بدین ترتیب رسیدگی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی «پاسارگاد» قرار گرفت و تیم جنایی پس از اعزام به محل و بررسی صحنه قتل جسد را کشف کردند. سرهنگ «کاووس محمدی»، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس در این باره گفت: مأموران در همان محل قاتل را دستگیر کردند و متهم در بازجویی با ابراز ندامت انگیزه‌اش را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

کد خبر 572865

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha