مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷
۰ نفر

مرد جوانی که محکوم به پرداخت مهریه همسرش شده بود، مخفیانه میلیون‌ها تومان از حساب او برداشت ‌کرد.

دستگيري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایران، سرهنگ فیروز سرخوش‌نهاد رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: چندی قبل زن جوانی با حضور در پلیس فتا، از برداشت غیرمجاز پول از حساب بانکی‌اش شکایت کرد. پس از این شکایت رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و پلیسی مشخص شد که موجودی حساب بانکی این زن به مبلغ ۲۴ میلیون تومان توسط همسرش به سرقت رفته است.

زن جوان نیز گفت: من مهریه خود را به اجرا گذاشتم و دادگاه نیز شوهرم را ملزم به پرداخت مهریه کرد و هر ماه یک سکه به من می‌داد.

با تکمیل تحقیقات، متهم دستگیر شد و در بازجویی‌ها گفت: پس از رأی قاضی مبنی بر پرداخت سکه به همسرم با توجه به اینکه رمز کارت بانکی و اطلاعات بانکی او را داشتم برای انتقام‌جویی بی‌درنگ اقدام به برداشت پول از حساب همسرم کردم.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان ادامه داد: شهروندان برای پیشگیری از وقوع چنین جرایمی باید به صورت دوره‌ای نسبت به تغییر رمز حساب بانکی و همچنین فعال‌سازی ارسال پیامک برداشت وجه از حساب‌های بانکی خود اقدام کنند. همچنین از گذاشتن اطلاعات هویتی و حساب بانکی خود در اختیار دیگر افراد بویژه افراد غریبه پرهیز کنند.

کد خبر 573702

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha