دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۸۷ - ۱۷:۵۴
۰ نفر

وحید سعیدی: و حالا در پی موفقیت فیلم‌های «دایره زنگی» و «زن‌ها فرشته‌اند» در سینماهای دبی اکران فیلم‌های ایرانی در این شهر با نمایش فیلم‌های «همیشه پای یک زن در میان است»

 به کارگردانی کمال تبریزی و«تیغ زن» ساخته علیرضا داودنژاد ادامه پیدا می‌کند. در حال حاضر سینما‌های دبی در حال اکران فیلم‌های زن‌ها فرشته‌اند و دایره زنگی هستند. این دو فیلم هر روز یک سانس در سینما الغریر اکران می‌شود که در تمام نوبت‌های نمایش خود با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شده‌اند.

با توجه به استقبال بسیار خوب مخاطبان مسئولان اکران فیلم‌های ایرانی در دبی تصمیم دارند تا برای اکران آینده تعداد سینماهای نمایش‌دهنده را افزایش دهند بر همین اساس فیلم سینمایی «همیشه پای یک زن در میان است» قرار است در سه سینما شهر دبی به نمایش در بیاید. سینمای «الغریر» و سالن‌هایی در منطقه «ابن بطوطه» و« دیره» اماکنی است که برای نمایش این فیلم در نظر گرفته شده است.

فیلم «همیشه پای یک زن در میان است» با پایان نمایش فیلم «تیغ زن» در گروه سینما قدس به اکران دربیاید. در این فیلم مهران مدیری، گلشیفته فراهانی، رضا کیانیان و حبیب رضایی بازی دارند و تبریزی آن را با نگاهی به مجموعه داستان‌های سید مهدی شجاعی و بر مبنای فیلمنامه‌ای از نغمه ثمینی و رضا مقصودی جلوی دوربین برده است.

این فیلم همزمان در 70 سینمای کشور اکران خواهد شد. اما فیلم تیغ زن که این روزها در سینماهای تهران در حال اکران است هم به زودی در اکرانی ویژه در دبی به روی پرده می‌رود. این فیلم قرار است در سالن نمایش فیلم، مجموعه متروپولیتن با حضور عوامل فیلم از جمله علیرضا و رضا داود‌نژاد، علی صادقی، رضا عطاران و لادن مستوفی به نمایش در بیاید.

دیگر فیلمی که برای اکران در دبی مدنظر قراردارد «مینای شهر خاموش» ساخته امیر شهاب رضویان است. این فیلم که در ایران اکران عمومی نشده  به احتمال پس از نمایش فیلم کمال تبریزی در دبی اکران خواهد شد. در این فیلم عزت‌الله انتظامی و صابر ابر بازی دارند. 

همشهری امارات

کد خبر 57272

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز