چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
۰ نفر

ابوذر چهل‌امیرانی- با بازدید جمعی از مدیران ارشد شهرداری تهران از فعالیت‌های انجام شده در محور شارباغ (محور شهری راه‌آهن تهران‌ـ تبریز) اجرای این پروژه سرعت می‌گیرد.

شارباغ

پروژه راه‌اندازی محور شارباغ پس از انتقال خط راه‌آهن تهران‌ـ تبریز به زیرزمین، روی بام تونل قطار درحال ساخت است که طول تقریبی آن ۹ کیلومتر و عرض آن حدود ۳۰ متر است. با ساخت این محور، سرانه فضاهای فرهنگی در منطقه ۱۷ و به تبع آن در مناطق ۹ و ۱۸ افزایش پیدا می‌کند و منجر به رونق گردشگری شهری خواهد شد.

در بازدید مسئولان شهری از این پروژه ۲۷ هکتاری، بخش‌های مختلف آن مورد بررسی قرار گرفت و درباره برخی از موانع اجرایی بحث و تبادل نظر شد، همچنین در نشستی که در محل کارگاه پروژه برگزار شد نحوه مواجهه با برخی از تجهیزات و بناهای شهری از جمله پله‌های فرار تونل راه‌آهن، سوله‌های تأسیسات راه‌آهن و... مورد بررسی قرار گرفت تا ساخت شارباغ در منطقه ۱۷ سرعت گیرد.
در این بازدید «مصطفی کاظمی» مشاور عالی و مدیرکل حوزه شهردار تهران، «عبدالرضا گلپایگانی» معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران، «کاوه حاجی علی‌اکبری» مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، «حسن صفات» مدیرعامل شرکت یادمان سازه، «سیدجواد میرحسینی» مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران و «داود لطفی» شهردار منطقه ۱۷ حضور داشتند.

کد خبر 571128

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha