جمعه ۱۴ تیر ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۸
۰ نفر

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: «با توجه به توانمندی‌هایی که در سوریان سراغ دارم، این کشتی‌گیر مدال طلای بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن را کسب خواهد کرد.»

رضا سیم‌خواه تصریح کرد: «حمید سوریان یک کشتی‌گیر استثنایی در کشتی فرنگی ایران محسوب می‌شود. او برای کسب مدال طلای المپیک بسیار مصمم و با انگیزه نشان می‌دهد. سوریان برای رسیدن به این مهم باید از سد حریفانی از کشورهای کره جنوبی، کره‌شمالی، آذربایجان، چین و کوبا عبورکند.»

سیم‌خواه افزود: «در وزن ۶۶ کیلوگرم، علی محمدی همیشه فراتر از انتظار ظاهر شده است. تمام کشتی‌گیران شرکت‌کننده در المپیک برای او حریف خوب و قدرتمندی محسوب می‌شوند.»

نایب‌قهرمان رقابت‌های جهانی ۱۹۹۱ وارنا گفت: «در وزن ۸۴ کیلوگرم سامان طهماسبی بعد از چندماه دوری از اردوی تیم ملی در حال حاضر در شرایط جسمانی خوبی به سر می‌برد. این کشتی‌گیر نیز برای تصاحب مدال در المپیک باید از سد حریفانی از کشورهای روسیه، آمریکا و گرجستان عبور کند.»

سیم‌خواه اضافه کرد: «در وزن ۹۶ کیلوگرم، قاسم رضایی بدون حاشیه و بسیار منضبط تمرینات آماده‌سازی خود را در اردوی تیم‌ملی دنبال می‌کند. این کشتی‌گیر می‌تواند با تکیه بر توان جسمانی خود در المپیک شگفتی‌ساز شود.

رضایی برای تصاحب مدال در المپیک  باید حریفان قدرتمندی را از کشورهای گرجستان، روسیه، ترکیه و مصر پشت‌سر بگذارد.» سیم‌خواه در پایان گفت: «در وزن ۱۲۰ کیلوگرم، مسعود هاشم‌زاده دومین المپیک خود را تجربه می‌کند.»

کد خبر 56953

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز