وزیر امور خارجه در توئیتی به زبان عربی در پی ترور شهید فخری زاده با بیان اینکه امروز ایران یک بار دیگر قربانی یک عملیات تروریستی شد، نوشت: شهادت در راه حق، هنر مردان خداست و مجازات ظالمان، سنت الهی است.

ظریف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتی به زبان عربی در پی شهادت شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع  نوشت:  امروز ایران یک بار دیگر قربانی یک عملیات تروریستی شد و یکی از دانشمندان برنامه صلح آمیز کشورمان توسط تروریست‌ها به شهادت رسید.

وی افزود: سالیان درازی است قهرمانان کشورم برای ثبات و استقرار منطقه و جهان با تروریست‌ها مبارزه می‌کنند.

ظریف عنوان کرد: شهادت در راه حق، هنر مردان خداست و مجازات ظالمان، سنت الهی است.

شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بعدازظهر جمعه در اقدامی تروریستی به شهادت رسید.

محمدجواد ظریف پیش از این در پیامی توئیتری نوشته بود: تروریست‌ها امروز یک دانشمند برجسته ایران را ترور کردند. این بزدلی - که نشانه‌های جدی از نقش اسرائیل در آن دیده می‌شود - نشانگر جنگ طلبی از سر استیصال مرتکبان این اقدام است.ایران جامعه بین‌المللی- خصوصا اتحادیه اروپا - را به پایان دادن استانداردهای دوگانه شرم آور خود و محکوم کردن این عمل تروریسم دولتی فرامی‌خواند.

 ظریف در واکنش به ترور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع با انتشار پستی در اینستاگرام نیز نوشت: ما شیشه عطریم، بگویید به سنگ.

جدیدترین خبرها و رویدادها را در اینستاگرام همشهری آنلاین بخوانید (کلیک کنید)

کد خبر 568331

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha