میلیون‌ها نفر از شهروندان آمریکایی با ایستادن در صف‌های طولانی سهمیه خود را از بانک غذا دریافت می‌کنند تا در آستانه عید شکرگزاری و سخت‌تر شدن رفت و آمد در زمانه کرونا یخچال‌هایشان خالی نماند.

كمك غذايي به ميليون‌ها آمريكايي

به گزارش همشهری آنلاین، شرایط اقتصادی ناشی از شیوع گسترده ویروس کرونا فشارها را بر مردم آمریکا افزایش داده و اجرای قانون منع رفت و آمد در برخی شهرهای بسیار الوده هم اوضاع را برای آنها سخت‌تر کرده است. میلیون‌ها آمریکایی از ترس سخت‌گیرانه‌تر شدن قانون رفت و آمد به فروشگاه‌ها هجوم برده و برای چند روز تا چند هفته مواد غذایی خریده‌اند.

از سوی دیگر، در فاصله کمتر از یک هفته تا فرارسیدن عید شکرگزاری که معمولا با خوردن بوقلمون و دیگر خوراکی‌ها همراه است، مردم ایالات متحده با خودروهای خود در صف‌های چند کیلومتری مقابل بانک‌های غذا در شهرهای مختلف آمریکا ایستاده‌اند و بسته‌های مواد غذایی را از نیروها و سربازان گارد ملی می‌گیرند. در آرلینگتن تگزاس، شش هزار خانواده نیازمند بوقلمون یخ‌زده گرفتند تا روز شکرگزاری را بدون غذا نمانند. دست‌کم ۱۰ میلیون آمریکایی هنوز بیکارند و پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا آنها را از داشتن درآمد محروم کرده است.

کد خبر 566743

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    4 8
    آفرین به این نظم و ترتیب . الان اگر ایران بود 100 تا تصادف و هرج و مرج شده بود و همه به همراه فحشهای کاف دار داشتند همدیگر را میزدند و پلیس باید میامد چاقوکشیها را جمع میکرد .