مراسم آنلاین دومین جایزه سالانه به مهربانی در ستاد موسسه دارالاکرام با حضور تنی چند از کارشناسان و پژوهشگران و حضور اسکایپی برخی از مدیران شعب دارالاکرام برگزار شد. 

موسسه دارالاکرام

همشهری آنلاین-معصومه حق جو: در این مراسم منتخبان جایزه سالانه در سه بخش معرفی شدند: مرحوم مریم اربابی، معلم مدرسه ابتدایی شاهد گرمه از استان خراسان شمالی که در زمان ابتلا به کرونا و بستری بودن در بیمارستان، هم چنان خدمتگزاری و تدریس را رها نکرد؛ سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به دلیل ابتکار و طرح های نوآورانه برای خدمت رسانی به کودکان دارای معلولیت و نیازهای خاص و موسسه نیکوکاری مهرآفرین به دلیل تلاش های حمایتی قابل توجه از کودکان نیازمند در استان های مختلف در بحران کرونا.

در این مراسم محمدحسین ساکت، حقوقدان پیشکسوت و رئیس هیات مدیره انجمن حقوق شناسی؛ تکتم اربابی خواهر مرحوم مریم اربابی؛ دکتر اسماعیل برقی، نماینده سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور؛ صدیقه طائفی، معاون مدرسه شاهد و مریم تقوی، مدیر شعبه مشهد موسسه دارالاکرام سخنرانی کردند. تایماز مصطفایی نماینده موسسه خیریه مهرآفرین هم ضمن قدردانی از دست اندرکاران موسسه دارالاکرام، جایزه سالانه به مهربانی را از جمله مهم ترین اقدامات این موسسه برشمرد. پس از اهدای جوایز، مصطفی میراحمدی زاده، مدیر عامل موسسه در سخنانی پیرامون اهمیت کارهای خیرخواهانه صحبت کرد.

علاقه مندان می توانند ویدئوی کامل این مراسم را در آپارات و اینستاگرام به مهربانی مشاهده کنند.

موسسه خیریه دارالاکرام از سال ۱۳۹۸ با همکاری کمیسیون حقوق بشر اسلامی، جایزه سالانه ای را با هدف ترویج و تقدیر از تلاش های ملی برای ارتقای وضعیت و حقوق کودک طراحی کرده تا هر ساله در روز جهانی کودک (۳۰ آبان) به منتخبان اهدا کند. موضوع فراخوان جایزه سال ۱۳۹۹، «تلاش های مربوط به تغییر موفق سبک زندگی، متناسب با شرایط بحران کرونا با تمرکز بر حق تحصیل کودکان، به ویژه کودکان نیازمند حمایت‌های خاص» بود.  

کد خبر 566317

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha