دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه بازار تهران در دسته مشاغل سرپوشیده و گروه۲ قلمداد می‌شود، گفت: در شهرهای قرمز مشاغل گروه‌های ۲، ۳، ۴ در طرح جدید کرونایی، تعطیل خواهند بود.

حسين قاسمي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسین قاسمی دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا در تشریح فعالیت بازار تهران در طرح جدید و محدودیت های اعمال شده، گفت: تمهیدات درنظرگرفته‌شده درباره فعالیت بازارها در محدودیت های جدید با توجه به سرپوشیده و سرباز بودن آن با یکدیگر متفاوت هستند. به طوریکه بازار تهران در دسته مشاغل سرپوشیده و در گروه ۲ قلمداد می شود. لذا در مشاغلی که نباید فعالیت کنند، دیده شده است.

وی درباره تغییر در اجرای طرح ترافیک در تهران با اجرای طرح جدید محدودیت ها از شنبه گفت: طرح ترافیک تهران با اجرای طرح جدید از روز شنبه یکم آذرماه به قوت خود باقی است و اجرا خواهد شد.

دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا در پاسخ به سوالی درباره نحوه تردد خودروی افرادی که ضرورت رفت و آمد در شیفت دوم کاری یعنی از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح را دارند نیز گفت: این افراد باید از طریق کارفرما پلاک خودروی خود را به پلیس اعلام کنند. اما در حال حاضر سازوکار این موضوع در دست طراحی است. در مصوبه ستادملی مدیریت کرونا عنوان شده که افرادی که در مشاغل ضروری فعالیت می‌کنند و ضرورت تردد در ساعت ۲۱ تا ۴ صبح را دارند، باید تایید فرمانداری را داشته باشند.

وی ادامه داد: در حال احصا هستیم که چه دستگاه‌هایی و چه تعداد خودرو در این بخش جا می‌گیرد که اعلام کنیم با ارائه کارت شناسایی اجازه تردد داشته باشند، یا اگر جریمه شدند، راهکاری برای رفع جریمه ها فراهم کنیم. چون هنوز طرح اجرا نشده و باید طراحی مناسبی انجام دهیم و ممکن است مدل‌های دیگری پیاده شود.

کد خبر 566280

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha