همشهری آنلاین: خط دائمی کشتیرانی تفریحی، مسافرتی و باری مسیر بندرعباس- قشم- دبی و برعکس با پیگیری کمیته طرح ملی ساماندهی گردشگری قشم به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، با انعقاد موافقتنامه سازمان منطقه آزاد قشم و کشتیرانی والفجر به منظور رفاه حال مسافران و گردشگران داخلی و خارجی، شرکت کشتیرانی والفجر با مشارکت بخش خصوصی به اختصاص یک فروند کشتی تندرو کاتاماران مجهز به استانداردهای روز جهانی و تجهیزات کامل، تور تفریحی و مسافرتی به طور مستمر اقدام کرد.

ارزان بودن هزینه بلیت و خروجی سفر حدود 40 درصد در مقایسه با هواپیما، امکان خروج بار به میزان 50 کیلوگرم همراه مسافر، برخورداری از روادید طولانی تر نسبت به روادید هواپیمایی و امکانات جابجایی مسافر از اسکله دبی به هتل و بهره مندی از طبیعت زیبای دریا ازجمله مزایای سفر با این کشتی است.

همچنین هیات وزیران در سفر استانی سال گذشته به هرمزگان بر همکاری گمرک ایران، سازمان بنادر و کشتیرانی، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط بر همکاری با کشتیرانی والفجر برای راه اندازی خطوط مسافری و باری بین جزیره قشم و بنادر مهم کشورهای حوزه خلیج فارس تأکید کرد.

این تور مسافرتی و تفریحی دریایی هفته‌ای 3 بار رأس ساعت 9 روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه (مسیر رفت) و شنبه، دوشنبه و چهارشنبه (مسیر برگشت) به مدت چهار ساعت این مسیر را طی می‌کند.

کد خبر 56522

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز