جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
۰ نفر

جمعه‌بازار تمبر و فیلاتلیک ایران با همکاری شهرداری منطقه ۱۲ و موزه ملی پست برای بازدید و اطلاع عموم از تاریخ پست ایران راه‌اندازی شد.

جمعه بازار

معاون وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت پست در این‌باره گفت: «از سال‌های بسیار دور در ایران روزهای جمعه در خیابان امام خمینی(ع) مبادله تمبر انجام می‌شود که صورت خوش و امکانات مناسبی هم ندارد. از سوی دیگر، بیش از ۳۷ سال است که موزه پست بسته است و امسال به کمک و همت شهرداری منطقه ۱۲ در جنوبی موزه باز شد.»

رمضانعلی سبحانی‌فر افزود: «با بازگشایی موزه برای ساماندهی این گروه و رفاه حال آنها محلی در داخل ساختمان طراحی شد که در اختیار انجمن تمبر ایران قرار گرفت تا بتوانند روزهای جمعه مبادلات را در فضای بهتری انجام دهند.»

 او ضمن قدردانی از شهرداری منطقه ۱۲ که تلاش و همکاری مطلوبی در این زمینه داشته، ابراز امیدواری کرد این مکان محلی مناسب برای علاقه‌مندان به این صنعت و بازدید مردم باشد.

«سعید شاهمیر» معاون اجتماعی شهرداری منطقه ۱۲ نیز در این‌باره گفت: «گذر مقابل موزه ارتباطات، فضای بی‌دفاع شهری به شمار می‌رفت و شاهد حضور جمعی از معتادان متجاهر و افراد آسیب‌دیده در این بافت تاریخی بودیم. با بازگشایی ورودی موزه ارتباطات، پس از ۳۷ سال، همزمان با روز جهانی پست در ماه گذشته، برای ایجاد جمعه‌بازار تمبر و ساماندهی فروشندگان در آن برنامه‌ریزی شد.»

کد خبر 564865

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha