تا همین ۳ سال پیش برای دسترسی به مجموعه کاملی از نشریات، مجله‌ها و کتاب‌ها باید منتظر برگزاری نمایشگاه کتاب می‌ماندیم.

باغ كتاب

همشهری آنلاین_راحله‌عبدالحسینی:  اگر در آن ۱۰ روز هم موفق به تهیه کتاب مورد نظرمان نمی‌شدیم یا فرصت نمی‌کردیم همه غرفه‌ها را ببینیم، باید صبر می‌کردیم تا سال آینده و نمایشگاه بعدی. راه‌اندازی «باغ کتاب» در مجموعه فرهنگی عباس‌آباد این فرصت را برای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی فراهم کرده تا هر روز و همیشه با یار مهربان همنشین باشند. در این گزارش به امکانات باغ کتاب نگاهی می‌اندازیم. هفته کتاب و کتابخوانی که از ۲۴ آبان یعنی همین امروز آغاز می‌شود بهانه خوبی برای قدم زدن در این باغ زیباست.  

باغ کتاب تهران را باید بزرگ‌ترین مجموعه کتاب و سرگرمی‌های علمی کشور دانست که تیرماه ۱۳۹۶ با وسعت ۱۱۰ هزارمترمربع در اراضی عباس‌آباد آغاز به کار کرد.

خیالستان، راهرویی باریک به طول حدود ۶۰‌متر است که ۲ حلقه پیاده‌بَر (walk way)، شما را از زحمت راه رفتن آسوده می‌کند و پروژکتورها در ۲ سوی راهرو، فضایی خیالی و جذاب برای شما درست می‌کند.  

بچه‌ها باغ بهارستان را بیشتر دوست دارند که در آن فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و مجسمه‌ شخصیت‌های کارتونی خاطره‌انگیز قرار دارد.  
 

باغ کتاب تهران تا ۲۰ آذر ماه ساعت ۹ تا ۱۸ میزبان شماست. برای دسترسی به این مجموعه به بزرگراه حقانی غرب به شرق بروید و از خروجی کتابخانه ملی به باغ کتاب بروید.  

۱۱ سالن سینما و تئاتر در طبقه همکف، زیر زمین و روی بام پذیرای علاقه‌مندان هنرهای نمایشی و فیلم‌های سینمایی است.  
 

کد خبر 564352

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha