مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۸۵ - ۱۴:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: ستاد برگزاری نماز عید فطر اعلام کرد همه نمازگزاران در مصلی تهران در روز عید بیمه خواهند شد.

به گزارش سما رئیس ستاد اجرایی و جانشین شهردار تهران در ستاد برگزاری مراسم عید سعید فطر همه نمازگزاران حاضر در مصلی از ساعت 30/5 صبح روز عید سعید فطر تا ساعت 12 همان روز در برابر حوادث احتمالی بیمه می‌شوند.

عیدیان در مورد اقدامات کمیته‌ها گفت: کمیته خدمات و ایمنی در زمینه‌های اقدامات عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز، زیباسازی، پذیرایی، هلال احمر، اورژانس، مخابرات و ستاد شهر سالم فعالیت خواهد کرد .

وی گفت: تاکنون 5 هزار دستگاه اتوبوس شرکت واحد برای حمل و نقل نمازگزاران در نظر گرفته شده است که نمازگزاران به وسیله این اتوبوس‌ها از میادین اصلی و محله‌های خود به نزدیک‌ترین ایستگاه مترو منتقل می‌شوند و تعدادی از اتوبوس‌ها هم مستقیما نمازگزاران را به مصلی بزرگ امام خمینی(ره) انتقال می‌دهند.

جانشین شهردار تهران در ستاد برگزاری مراسم عید سعید فطر در ادامه اظهار کرد: کمیته فرهنگی، علاوه بر اقدامات فرهنگی و هنری برگزاری دو مراسم حاشیه‌ای را نیز عهده دار است که در روز 29 ام ماه مبارک رمضان مراسمی در محلات شهرداری و فرهنگسراها برگزار می‌شود که در این مراسم برنامه‌های نورافشانی، اجرای تواشیح و برنامه های دیگر در نظر گرفته‌شده است.

همچنین ساعت 3 بعد از ظهر روز عید مراسمی در میدان آزادی تهران برگزار میشود که طی آن جشنی برای 44 تا 49 هزار نفر از دختران تازه به تکلیف رسیده در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته بخش زیادی از مشکلات بوجود آمده مربوطه به حضور دستفروش‌ها و پذیرایی از نمازگزاران جلوی درهای ورودی ، تداخل زن و مرد، پخش چادرهای صلواتی توسط عوامل اجرای مراسم جلوی درهای ورودی و ... بوده است گفت:امسال در صدد برطرف کردن این مشکلات هستیم و به همین منظور پذیرایی از نمازگزاران در اتوبوس‌ها انجام می‌شود وماموران انتظامی نیز با هرگونه دستفروشی جلوی درهای مصلی برخورد خواهند کرد.

کد خبر 5622

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز