مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: با توجه به شیوع کرونا امکان حضور مردم در جشنواره موسیقی نواحی وجود ندارد اما اجراها در فضای مجازی و صدا و سیما پخش می‌شود.

دف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمدرضا علیزاده در نشست خبری ویژه سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا این جشنواره به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی از پخش زنده اجراها خبر داد و گفت: اجراهای هنرمندان هرشب از ساعت ۱۹ تا ۲۱ از صدا و سیما مرکز کرمان و شبکه شما پخش می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان بیان کرد: همچنین امکان تماشای اجراها از صفحه جشنواره در آپارات (http://aparat.com/ifmf.ir) و اینستاگرام جشنواره نواحی (iranfolkmusic) و اینستاگرام انجمن موسیقی استان کرمان (kerman_music_province ) وجود دارد.

علیزاده با اشاره به اینکه کرمان به مدت پنج سال متوالی میزان جشنواره موسیقی نوحی بوده است، بیان کرد: این جشنواره به مدت چهار شب از دهم تا سیزدهم آبان ماه برگزار می‌شود.

وی محل برگزاری جشنواره را کاروانسرای وکیل ذکر و بیان کرد: ساعت ۱۹ امشب مراسم افتتاحیه در کاروانسرای وکیل برگزار می‌شود و هنرمندانی از سراسر ایران به صورت آنلاین اجرا خواهند داشت.

علیزاده پخش فراملی اجراهای سیزدهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی را یک ویژگی دانست ادامه داد: علاقمندان موسیقی نواحی که در خارج از کشور سکونت دارند هم می‌توانند از برنامه‌های جشنواره موسیقی نواحی استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان با تاکید بر اینکه به دلیل شیوع کرونا امکان حضور فیزیکی مردم در برنامه‌ها وجود ندارد و علاقمندان می‌توانند از طریق فضای مجازی از برنامه‌ها بهره ببرند، گفت: در این دوره جشنواره فقط ۴۰ میهمان داریم که برای این تعداد هم به گونه‌ای برنامه ریزی شده است که هیچ گونه ازدحامی شکل نگیرد.

وی بیان کرد: مراسم اختتامیه هم سیزدهم آبان در ساعت ۱۹ در کاروانسرای وکیل برگزار می‌شود.

کد خبر 561410

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha