امروزه شاهد برندهای معروف و متعددی در بازار هستیم که در زمینه تولید و عرضه محصولات مختلف آرایشی و بهداشتی فعالیت دارند. اما طی سال‌های اخیر و در کنار پیشرفت هر روزه صنعت آرایشی و بهداشتی جهانی، شاهد برخی از برندهای ایرانی هستیم که با عرضه محصولات مرغوب و با کیفیت محبوبیت بالایی بین افراد پیدا کرده‌اند.

image-20201031103626-1.jpeg

این برندهای نام آشنای ایرانی با استفاده از کارشناسان و متخصصان مجرب خود، رعایت استانداردهای جهانی و فرمولاسیون تایید شده توسط کشورهای اروپایی نظیر ایتالیا، آلمان، فرانسه و... توانسته‌اند محصولاتی با کیفیت و هم رده با رقبای خارجی خود با قیمت مناسب تر تولید کنند. نکته قابل ذکر این است که برخی از محصولات آرایشی و بهداشتی بر اساس شرایط اقلیمی، آب و هوایی و نحوه زندگی مردم یک کشور ساخته می‌شوند و عملکرد متفاوتی در  کشورهای مختلف دارند. به همین دلیل محصولات با کیفیت ساخته شده در کشور ما و با توجه به شرایط اقلیمی، آب و هوایی و زیستی مردم خودمان، چه بسا در برخی مواقع نتایج چشم‌گیرتری نیز به همراه دارند.

در ادامه به معرفی ۵ برند لوازم آرایشی و بهداشتی محبوب وپرفروش ایرانی می پردازیم که قطعاً نام آن‌ها را شنیده‌اید. فراموش نکنید که فروشگاه روژا با افتخار آماده ارائه محصولات این برندهای ایرانی و با کیفیت به شما مشتریان عزیز است.

محصولات پریم

کلیه محصولات پریم با هدف حفظ سلامت و زیبایی پوست و مو در لابراتوار دکتر اخوی، پس از تحقیقات گسترده و با توجه به نیاز های ویژه هر نوع پوست تولید شده‌اند. تخصصی ترین و باکیفیت ترین نوع ترکیبات به دست آمده از بهترین لابراتوارهای دنیا در محصولاتی با نام تجاری پریم فرموله شده اند و همین امر سبب شده تا این محصولات توسط متخصصان پوست برای انواع پوست و در همه سنین توصیه گردد. گروه تحقیقاتی این مجموعه با به روز کردن فرمولاسیون محصولات، شرایطی را فراهم آورده اند تا محصولاتی بدیع در جهت ایجاد احساس رضایت واقعی در مصرف کنندگان طراحی و ارائه نمایند. نتایج تلاش این شرکت، با دریافت گواهینامه های معتبری هم چون HALAL، ISO، SASO  و به رسمیت شناخته شدن از سوی صنایع دارویی است.

از محصولات محبوب و پرفروش برند پریم می‌توان به کرم دور چشم، کرم مرطوب کننده، کانسیلر، انواع لوسیون و ضد آفتاب، پاک کننده آرایش، شامپو، انواع ژل و سرم نام برد.

محصولات مای

برند مای امروزه یکی از موفق‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای خاورمیانه است. محصولات مای زیر نظر یک شرکت معتبر آلمانی تولید می‌شوند و با محصولات مراقبت از پوست، مو و زیبایی همه‌ انتظارات شما را برآورده می‌کنند. برند مای به راحتی با برندهای خارجی برابری می‌کند و آزمایشگاه‌های آن از مجهزترین آزمایشگاه‌های خاورمیانه به حساب می آیند. از محبوب ترین محصولات برند مای می‌توان به بادی اسپلش، کرم دور چشم، مام، انواع ماسک تقویتی و ترمیمی برای مو، شامپو، ضدآفتاب، کرم مرطوب کننده، اسپری، کرم ضد چروک، خط چشم، ریمل و... محصولات گسترده دیگر اشاره کرد.

محصولات کامان

بدون تردید می‌توان گفت که محصولات کامان در ایران به یکی از محبوب ترین محصولات زیبایی و سلامت پوست تبدیل شده است که این امر ناشی از کیفیت بالای این محصولات در طی عرضه آنها در کشور بوده است.

محصولات کامان با همکاری کمپانی سوئیسی جنوا کازمتیکس(Geneva Cosmetics) در ایران و با مواد اولیه سوئیسی تولید می شود و کرم های مرطوب کننده، ژل های شستشوی صورت، کرم های آبرسان، کرم ضد ترک پا و... آن همواره با استقبال و رضایت مشتریانش همراه بوده است.

محصولات بایومارین

بایومارین یک برند ایرانی است که تمام مواد اولیه محصولات آن از فرانسه وارد می‌شود و طبق نظر کارشناسان و مشتریان کیفیت محصولاتش با استانداردهای جهانی مطابق و با رقبای اروپایی خود برابری می‌کند. کلیه محصولات این برند ایرانی طبق استانداردهای شرکت بایوتک مارین فرانسه و از عصاره جلبک های دریایی ساخته شده است. جلبک های دریایی منبع مفیدی از آنتی اکسیدان ها هستند که به پاکسازی پوست شما کمک می‌کنند. عصاره جلبک ها علاوه بر حفظ رطوبت پوست باعث بازسازی، آبرسانی و جوانسازی پوست می‌شود و همچنین دارای خاصیت ضد التهاب، ضد جوش، ضد چروک، کنترل میزان چربی و افزایش جریان خون پوست می باشد. 

بایومارین با استفاده از همین خواص محصولات گسترده ای نظیر لایه بردار، آبرسان و مرطوب کننده، کرم ضد آفتاب، ضد چروک و ... به بازار ارائه کرده که سرشار از مواد مغذی هستند.

محصولات شون

کلیه محصولات شون به صورت محصولی مشترک از کشور ایران و آلمان، با همکاری شرکت کریس اند کارل آلمان و شرکت آریان کیمیا تک ایران در کشورمان به بازار عرضه می گردند.

این محصولات که محبوبیت بسیار بالایی در بین مشتریان خود پیدا کرده‌اند، تماماً برگرفته از دل طبیعت هستند.

محصولات گیاهی “شون” با استفاده از مؤثرترین عصاره گیاهان و میوه ها، هم اکنون در انواع محصولات مراقبت از مو، مراقبت از پوست، مراقبت از بدن و محافظ آفتاب به مشتریان عرضه می گردند.

علاوه بر محصولات مراقبت از پوست و مو، از قبیل شامپو، ماسک و انواع کرم، این برند به تازگی محصولات مختلف آرایشی را نیز با هدف کیفیت بالا و قیمت مناسب به بازار عرضه نموده که رضایت بالای مشتریان را در پی داشته است.

از جمله محصولات آرایشی شون می‌توان به ریمل، رژلب، کرم پودر، کانسیلر، پنکیک، خط چشم، رژگونه و سایه چشم اشاره کرد.

کد خبر 561340

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha