امروز قرار است تکلیف هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس مشخص شود.

طاهری

به گزارش همشهری آنلاین، امروز قرار است جلسه هیات مدیره پرسپولیس برگزار شود. دیروز علی نژاد معاون وزیر ورزش اعلام کرده بود که این جلسه با حضور تمام اعضا برگزار خواهد شد و هم مهدی رسول پناه و رغبتی در آن حضور خواهند داشت. با توجه به نارضایتیی هواداران پرسپولیس از روند مدیریت در این باشگاه، در روزهای اخیر شایعه شده بود که قرار است یکی از مدیران سابق این باشگاه در جایگاه مدیرعاملی سرخها قرار بگیرد.

از دیشب برخی از منابع خبر داده اند که احتمالا گزینه مدنظر علی اکبر طاهری است که پیش از این به مدت دو سال سرپرستی پرسپولیس را بر عهده داشت. در خصوص طاهری گفته می شد که او به دلیل بازنشستگی امکان بازگشت ندارد اما او پیش از این و زمانی که هنوز رسول پناه امور باشگاه را به طور کامل به دست نگرفته بود در مصاحبه ای در خصوص بازنشستگی اش گفته بود «من نه بازنشسته تامین اجتماعی هستم، نه خدمات درمانی و نه نیروهای مسلح. یعنی مشکلی بابت بازنشستگی ندارم. من خودم، خودم را بیمه کرده‌ام و هر زمانی بخواهم می‌توانم به کار برگردم، ضمن اینکه با قوانینی که مجلس شورای اسلامی تصویب کرده، اگر مسئولان ورزش بخواهند می‌شود به کار برگردم.»

باید دید در نهایت امروز چه نامی از جلسه هیات مدیره پرسپولیس و البته با سفارش وزیر ورزش به عنوان مدیرعامل جدید سرخها بیرون خواهد آمد.

کد خبر 561028

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha