محمد انصاری انتظار داشت بعد از جدایی شجاع خلیل‌زاده او از لیست خروج یحیی خارج شود.

انصاري

به گزارش همشهری آنلاین بعد از جدایی شجاع خلیل زاده به نظر می‌رسید شرایط برای ماندن محمد انصاری در این تیم فراهم  شده و یحیی گل محمدی او را از لیست خروج خود خارج خواهد کرد. اما سرمربی پرسپولیس گویا تصمیم قطعی خود در خصوص انصاری را گرفته و او در برنامه های یحیی برای فصل بعد جایی نخواهد داشت. اما کنار گذاشته شدن  محمد انصاری از جمع سرخها چندان هم ساده نخواهد بود.

محمد انصاری در روزهای ابتدایی قرار گرفتن نامش در لیست خروج با انتشار توییتی نوشت« خداروشکر که یک فصل قرارداد دارم» این توییت در واقع اتمام حجت مدافع پرسپولیس با مدیران این تیم بود.  گفته می شود با توجه به مصدومیت انصاری او احتمالا تا آخر سال امکان بازگشت به میادین را نخواهد داشت. به همین دلیل یحیی تصمیم گرفته تا مدافعی را در اختیار بگیرد که بتواند در طول فصل پرفشار از او استفاده کند.  اما کنار گذاشتن انصاری از پرسپولیس برای این تیم هزینه ۳ و نیم میلیاردی به دنبال خواهد داشت. محمد انصاری در شرایط فعلی اگر حاضر به فسخ قراردادش نشود با وجود مصدومیت هم تمام مبلغ خود از پرسپولیس را دریافت خواهد کرد. این موضوع در واقع دلیل یحیی برای کنار گذاشتن مدافع مصدوم پرسپولیس است. یحیی با توجه به شرایط مالی باشگاه ترجیح داده تا باشگاه با رقمی معقول، انصاری را راضی به فسخ قرارداد کند تا شرایط برای حضور مدافع جدید فراهم شود.

انصاری در صورت جدایی از پرسپولیس احتمالا یک نیم فصل و یا حتی بخشی از نیم فصل دوم را هم بیرون خواهد نشست و بعد از مصدومیت باید به دنبال بستن قرارداد با تیم جدید باشد اما ادامه حضور او در پرسپولیس سرخ‌ها را ملزم به پرداخت قرارداد او خواهد کرد. موضوعی که به اختلاف مدیران پرسپولیس و انصاری انجامیده است تا ماجرای جدایی این بازیکن از جمع سرخها طولانی شود. 

با این همه به نظر یحیی تصمیم خود برای خرید مدافع جدید را گرفته است و حتی در صورت برطرف شدن مصدومیت انصاری او احتمالا از لیست سرخ‌ها خارج خواهد شد.

کد خبر 560773

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha