هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری ۸ بازی امشب به پایان می‌رسد.

لیونل مسی بارسلونا

به گزارش همشهری آنلاین هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال اروپا، امشب (چهارشنبه) با برگزاری ۸ بازی از گروه‌های E، F، G و H پیگیری می‌شود تا تمامی دیدارهای این هفته به پایان برسد.

  •  بیانکونری بدون رونالدو به بارسلونا رسید

تیم‌های فوتبال یوونتوس ایتالیا و بارسلونا اسپانیا از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه آلیانز شهر تورین درحالی به مصاف هم می‌روند که کریستیانو رونالدو ستاره بیانکونری‌ها به دلیل ابتلا به ویروس کرونا غایب بزرگ این دیدار است.

پس از جدایی رونالدو از رئال مادرید علاقه‌مندان به ورزش فوتبال از تقابل جذاب  لیونل مسی  و رونالدو ستاره‌های دنیای فوتبال محروم بودند و این دیدار می‌توانست پس از مدت‌ها هواداران این ۲ بازیکن را به اوج هیجان برساند، اما ویروس کرونا برنامه‌های فوتبال دوستان را بر هم ریخت.

بارسلونا اگرچه در اولین هفته لیگ قهرمانان اروپا موفق شد فرنتس واروش مجارستان را با نتیجه ۵ بر یک شکست دهد، اما در ۲ بازی پیاپی خود در لالیگا شکست خورده که تلخ‌ترین آن تحقیر مقابل رئال مادرید در بازی ال کلاسیکو بود.

یوونتوس هم در ۵ بازی اخیر خود صاحب ۲ پیروزی شده و ۳ دیدار این تیم هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. اگر آبی و اناری پوشان جدال فردا را واگذار کنند، رونالد کومان سرمربی جدید کاتالان‌ها وارد بحران بزرگی خواهد شد.

بارسلونا و یوونتوس از سال ۲۰۱۵ تا به امروز در ۶ مسابقه مقابل هم قرار گرفته اند که سهم آبی و اناری پوشان ۳ برد بوده و بیانکونری‌ها تنها یک پیروزی بدست آورده اند. ۲ بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

غایبان بزرگ شاگردان کومان در بازی امشب مارک آندره ترشتگن دروازه بان آلمانی(به دلیل مصدومیت) و جرارد پیکه (به دلیل محرومیت) هستند که جای خالی آن‌ها می‌تواند ضربه بزرگی به بارسلونا وارد کند.
 

در بازی دیگر این گروه تیم‌های فوتبال فرنتس واروش مجارستان و دیناموکیف اوکراین از ساعت ۲۳:۳۰ امشب درحالی  به مصاف هم می‌روند که هر ۲ تیم در اولین بازی خود در این رقابت‌ها شکست خورده اند و در تلاش برای جبران نتایج هفته اول خود هستند.

فرنتس واروش ۵ بر یک از بارسلونا و دیناموکیف ۲ بر صفر از یوونتوس شکست خورده اند.

اگر بارسلونا و یونتوس به عنوان شانس اول صعود از این گروه محسوب شوند دیدار امشب می‌تواند به کسب سهمیه لیگ اروپا کمک زیادی به این ۲ تیم کند.

فرنتس واروش و دیناموکیف در سال ۲۰۱۳ در یک بازی دوستانه به مصاف هم رفته اند که در آن دیدار مجارستانی‌ها با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسیدند.

  • شیاطین سرخ مدعی قهرمانی

تیم‌های فوتبال منچستریونایتد انگلیس و لایپزیگ آلمان از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در ورزشگاه اولدترافورد در یک دیدار جذاب به مصاف هم می‌روند.

مارکوس راشفورد در پاریس پایه گذار

لایپزیگ که با هدایت ناگلزمن عملکردی فوق العاده در رقابت‌های لیگ قهرمانان سال گذشته داشت، در حال حاضر هم جزو آماده‌ترین تیم‌های مسابقات است. آلمانی‌ها در ۵ بازی اخیر خود صاحب ۴ پیروزی شده اند و تنها در یک بازی به نتیجه تساوی رضایت داده اند. در حال حاضر این تیم در رده نخست بوندسلیگا قرار دارد.

منچستریونایتد در این فصل لیگ جزیره عملکرد خوبی نداشته و با کسب ۷ امتیاز از ۵ بازی در رده ۱۵ لیگ انگلیس ایستاده است. اگرچه شیاطین سرخ در لیگ کشورشان نتایج ضعیفی گرفته اند، اما در هفته اول لیگ قهرمانان موفق شدند تیم قدرتمند پاری سن ژرمن را در پاریس شکست دهند.

  •  یاران امباپه به دنبال جبران شکست هفته نخست

تیم‌های فوتبال باشاک شهیر ترکیه و پاری سن ژرمن فرانسه از ساعت ۲۱:۲۵ امشب در ورزشگاه فاتح تریم شهر استانبول  ترکیه به مصاف هم می‌روند.

هر ۲ تیم در هفته اول رقابت‌ها شکست خورده اند و جدال فردا فرصتی برای بهبود جایگاه خود در جدول گروه H محسوب می‌شود.

پاریسی‌ها به جز شکست به منچستریونایتد، در بازی‌های اخیر خود فوق العاده کار کردند و در حال حاضر با کسب ۱۸ امتیاز در صدر جدول لوشامپیونه قرار دارند.

باشاک شهیر در ۵ بازی اخیر خود متحمل ۲ شکست شده و در سوپر لیگ ترکیه با کسب ۷ امتیاز از ۶ بازی در رده دهم قرار دارد.

  •  سردار آزمون غایبب بزرگ نبرد دورتموند

تیم‌های فوتبال دورتموند آلمان و زنیت روسیه از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک درحالی به مصاف هم می‌روند که سردار آزمون لژیونر کشورمان که برای روس‌ها بازی می‌کند،  در این دیدار غایب است.

اگر آزمون در این دیدار حضور داشت این بازی اهمیت فراوانی برای فوتبال دوستان کشورمان داشت. او در بازی تیمش مقابل روبین کازان در لیگ روسیه هم غایب بود و زنیت در آن دیدار با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

دورتموند در هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل لاتزیو شکست خورد تا شروع ضعیفی در این مسابقات داشته باشد. دیدار فردا می‌تواند یک فرصت مناسب برای فرار این تیم آلمانی از بحران باشد.به جز آزمون، مالکوم هم تیمی او هم در این دیدار غایب بوده و امره جان بزرگترین غایب دورتموند است.
در بازی دیگر این گروه تیم‌های فوتبال کلوب بروژ بلژیک و لاتزیو ایتالیا از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در ورزشگاه جان بریدل درحالی به مصاف هم می‌روند که هر ۲ تیم در هفته اول مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی رسیده اند.

لاتزیو بر خلاف فصل گذشته در ۵ بازی ابتدایی سری آ نتایج خوبی کسب نکرده و با ۷ امتیاز در رده پنجم قرار دارد، اما کلوب بروژ از ۵ بازی اخیر خود صاحب ۳ پیروزی شده و در رده دوم لیگ بلژیک قرار دارد.

  • نبرد سخت چلسی در روسیه

تیم‌های فوتبال کراسنودار روسیه و چلسی انگلیس در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۱:۲۵ امشب در ورزشگاه کراسنودار به مصاف هم می‌روند.

هر ۲ تیم در هفته اول رقابت‌ها به نتیجه تساوی رضایت داده اند. کراسنودار به تساوی یک بر یک مقابل رن رسید و چلسی بدون رد و بدل شدن هیچ گلی مقابل سویا متوقف شد.

وجه اشتراک دیگر این ۲ تیم قرار گرفتن در رده دهم جدول لیگ‌های داخلی آن‌ها است.
 

در بازی دیگر این گروه تیم‌های فوتبال سویا اسپانیا و رن فرانسه در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در ورزشگاه رامون سانچز پیسخوان به مصاف هم می‌روند.

رن در این فصل لوشامپیونه نتایج خوبی کسب کرده و در رده سوم جدول این رقابت‌ها قرار دارد، اما سویا در ۵ بازی اخیر خود تنها یک پیروزی کسب کرده تا با وضعیتی بحرانی مواجه شود.

این ۲ تیم پیش از این تقابلی با هم نداشته اند و این بازی اولین مصاف آن‌ها است.

کد خبر 560813

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha