نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، در تعامل پرتنشی که با ترامپ، رئیس جمهور، داشت شهرتی جهانی یافت اما اکنون و در سال کرونا به دلیل سبکی که در پوشش خود دارد مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

نانسي پلوسي

به گزارش همشهری آنلاین، نانسی پلوسی، سیاستمدار ۸۰ ساله آمریکایی، با شیوع کرونا ویروس، همیشه با ماسک‌هایی پارچه‌ای و هماهنگ با لباس‌هایش در جامعه حضور پیدا کرده است.

اینسایدر، پوشش‌های صورت پلوسی را نمایانگر حس تحسین‌برانگیز سبک شخصی وی و همچنین نشانگر اهمیت پوشیدن ماسک دانست.

بسیاری از ماسک‌های پلوسی از برند دونا لویس است؛ بوتیکی در ویرجینیا  که او سال‌هاست از آنجا خرید می‌کند. لوئیس، صاحب بوتیک، گفت: "کسی که نانسی را دوست داشته باشد این ماسک را می‌خواهد."

انتخاب پلوسی برای استفاده از ماسک‌هایی پرانژی و رنگارنگ او را از سایر رهبران سیاسی، از جمله رئیس جمهور ترامپ، که به طور مداوم در اماکن عمومی از ماسک استفاده نمی‌کنند، متمایز می‌کند.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، به خصوص CDC، توصیه می‌کنند که افراد برای جلوگیری از گسترش کووید-۱۹ از طریق قطرات تنفسی در محیط‌های عمومی صورت خود را بپوشانند.

نادیده گرفتن سبک خاص پلوسی تقریبا غیرممکن است زیرا این سیاستمدار دموکرات، خواه در کنفرانسی مطبوعاتی در کنگره سخنرانی کند و یا در بخش زنده خبری حاضر باشد، به طور مداوم از ماسک‌هایی با رنگ و چاپ پرجنب‌وجوش استفاده می‌کند؛ تا کنون او تقریبا همه رنگ‌های رنگین کمان را پوشیده است.

کد خبر 560812
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha