طی ۲۰ سال سابقه کار هنری‌اش تاکنون به بیش از ۱۰ هزار نفر اصول اولیه خیاطی را آموزش داده است که برحسب علاقه برخی از آنها برای خودشان مزون خیاطی در بازارهای معروف تهران دارند.

مينو محرز

 طی ۲۰ سال سابقه کار هنری‌اش تاکنون به بیش از ۱۰ هزار نفر اصول اولیه خیاطی را آموزش داده است که برحسب علاقه برخی از آنها برای خودشان مزون خیاطی در بازارهای معروف تهران دارند. «مهری قائدی» بیش از ۲۰ سال است که در شهرک غرب زندگی می‌کند و تاکنون در بسیاری از فرهنگسراهای تهران خیاطی و سایر هنرها را آموزش داده.

این روزها پاتوقش فرهنگسرای ابن‌سیناست. او می‌گوید: «فرهنگسراها بهترین مکان برای آموزش هنری هستند. خوشبختانه این سال‌ها موفق شده‌ام هنرجویان زیادی را به بازارها سوق بدهم تا بتوانیم با تولیدات داخلی مانع از واردات لباس شویم.» او می‌گوید: «طی این ۸ ماه که ویروس کرونا بر شهر سایه انداخته و رفت و آمدها در کلاس‌های آموزشی کم شده است فعالیت مجازی در صفحه اینستاگرام فرهنگسرا باعث شد خانم دکترها، خانم مهندس‌ها و ورزشکاران برای یادگیری دوخت ساده یک ماسک به ما ملحق شوند و در کنار آن و در صورت تمایل، دستور دوخت دامن و لباس را بگیرند و این یعنی این ویروس زمان را برای ما خرید تا بتوانیم به علاقه‌مندی‌هایمان بیشتر توجه کنیم.»

کد خبر 560749

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha