مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱
۰ نفر

زن جوان ۶۶۰ سکه بهار آزادی از شوهرش سرقت کرد تا با فروش آنها نقشه‌اش را عملی کند اما مأموران پلیس نقشه او را نقش برآب کردند. 

دستگیری زن

به‌ گزارش همشهری‌آنلاین، چندی قبل مردی با مراجعه به کلانتری ۱۲۳ نیاوران از دستبرد سارقان به خانه‌اش خبر داد. او گفت: من ۹۶۰ سکه بهار آزادی در خانه‌ام نگهداری می‌کردم اما متوجه شدم که ۶۶۰سکه سرقت شده است. 

به ‌دنبال گزارش این سرقت، پرونده در اختیار مأموران پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات فنی در این‌باره کلید خورد. ماموران در بررسی صحنه سرقت دریافتند به‌دلیل اینکه ساختمان نگهبانی ۲۴ساعته دارد و به‌جز سکه‌ها شی دیگری سرقت نشده و از سویی هیچ رفت‌وآمد مشکوکی به محل سرقت دیده نشده، به‌احتمال زیاد سرقت از سوی یکی از آشنایان شاکی انجام شده است. 

درحالی‌که تحقیقات در این خصوص ادامه داشت دست‌نوشته‌ای در خانه پدر شاکی کشف شد که در آن نوشته شده بود «حق به حقدار رسید». این دست‌نوشته تردید مأموران در دست داشتن یکی از آشنایان شاکی در این سرقت را به یقین تبدیل کرد. از سویی مأموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد پای همسر شاکی در میان است و به‌احتمال زیاد او سکه‌ها را سرقت کرده است. به این ترتیب او به پلیس آگاهی دعوت شد و وقتی تحت بازجویی قرار گرفت به سرقت سکه‌ها اعتراف کرد. 

متهم گفت: چون می‌خواستم به کانادا مهاجرت کنم و به پول نیاز داشتم سکه‌های شوهرم را سرقت کردم. او در ادامه گفت: ۶۶۰سکه بهار آزادی شوهرم را فروختم و حدود ۲میلیارد تومان به‌دست آوردم اما بعد فهمیدم که شوهرم شکایت کرده است. 

متهم ادامه داد: برای اینکه تحقیقات پلیس را منحرف کنم نامه‌ای نوشتم و به یک کارگر افغان که همدستم بود و بخشی از پول هم در دست اوست، دادم تا در خانه پدرشوهرم بیندازد اما هیچ‌کدام از این کارها فایده‌ای نداشت و سرانجام دستم رو شد. 

سرهنگ سیدعلی شریفی، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران در این‌باره گفت: با شناسایی سارق و روشن شدن سرنوشت سکه‌های سرقت شده پرونده به شعبه۱۰ بازپرسی دادسرای ناحیه یک تهران ارسال شد و تلاش‌ها برای دستگیری همدست متواری او نیز ادامه دارد.
 

کد خبر 560410

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha