سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۸۷ - ۲۰:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: نوبت دوم مجمع عمومی کانون خوانندگان ایرانی با حضور بیش از ۲۳۰ عضو در خانه هنرمندان برگزار شد و و رامبد صدیف از نامزدی در کانون انصراف داد.

به گزارش همشهری‌آنلاین در ابتدای این مراسم  رامبد صدیف، استاد نام آور آواز و از شاگردان بلافصل سلیمان خان امیر قاسمی به جایگاه آمد و با قدردانی از اعضای کانون انصراف خود از نامزدی را اعلام کرد.[صدیف نامزد کانون خوانندگان ایرانی]

سپس حمید رضا نوربخش، عضو هیئت مدیره این کانون و مدیر عامل خانه موسیقی گزارشی از فعالیت کانون خوانندگان ارائه داد که در صدر آن برگزاری ۳۰ جلسه نشست و همچنین نکوداشت دو تن از پیشکسوتان هنر آواز قرار داشت.

در ادامه برخی پرسش و پاسخ‌ها انجام و در نهایت نامزدان هیئت مدیره و بازرسان به جایگاه آمدند و به معرفی خود پرداختند.

در ادامه دکتر محمد سریر، ‌استاد احمد ابراهیمی، بیژن بیژنی، قلی‌نژاد و مهناز روستا از اعضای کانون خوانندگان به عنوان رئیس و ناظران و منشی به صحنه آمدند و برگزاری رسمی انتخابات را اعلام کردند.

در پایان رأی‌گیری حمید رضا نوربخش با ۲۰۳ رأی، هنگامه اخوان با ۱۷۸ رأی، نصرالله ناصح پور با ۱۷۱ رأی، مظفر شفیعی با ۱۶۹ رأی، سید عبدالحسین مختاباد با ۱۰۴ رأی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و فاضل جمشیدی با ۸۴ رأی و قاسم رفعتی با ۲۶ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل این کانون انتخاب شدند.

برای انتخاب بازرسان هم فاطمه مقدم با ۱۴۵ رأی و فریبا داودی با ۴۳ رأی به عنوان بازرس اصلی و علی‌البدل کانون خوانندگان سنتی انتخاب شدند.

کد خبر 56035

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز