همشهری آنلاین: رژیم صهیونیستی اعلام کرد، شلیک دو موشک از غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی به منزله پایان آتش بس با حماس است.

به گزارش ایسنا به نقل از آسوشیتدپرس، پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد، سه‌شنبه (4 تیر) دو موشک از نوار غزه به سوی جنوب سرزمین‌های اشغالی شلیک شد که این امر با واکنش دفتر نخست وزیری این رژیم و بیان این که آتش بس خاتمه یافته، مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، یک گروه فلسطینی در غزه با بیان اینکه این اقدام را در واکنش به حمله‌ صبح امروز نظامیان اسراییلی به کرانه‌ باختری انجام داده، مسئولیت آن را بر عهده گرفت.

کرانه‌ باختری در توافق آتش بس لحاظ نشده بود اما گروه جهاد اسلامی اعلام کرده نمی‌تواند در برابر حملات رژیم صهیونیستی که اعضای این گروه را در کرانه‌ باختری هدف قرار داده، ساکت بنشیند.

نظامیان صهیونیست در حمله‌ امروز صبح خود به کرانه‌ باختری دو فلسطینی را به شهادت رساند. روز پنجشنبه حماس و رژیم صهیونیستی توافق کردند تا حملات به غزه خاتمه یافته و در آن منطقه آتش بس برقرار شود.

این در حالی است که منابع پزشکی فلسطینی اعلام کردند، در حمله‌ نیروهای اسراییلی به منطقه‌ المخفیه در نابلس واقع در کرانه‌ باختری که در ساعات اولیه صبح امروز صورت گرفت، دو فلسطینی به شهادت رسیدند. منابع پزشکی فلسطینی اعلام کردند: در حمله‌ نظامیان اسراییلی به شهرک قباطیا در منطقه‌ المخفیه در نابلس، ایاد خنفر و طارق جمعه دو فلسطینی به شهادت رسیدند.

از سوی دیگر، نظامیان رژیم صهیونیستی در عملیات خود در ساعات اولیه‌ صبح امروز، هشت فلسطینی را در شهر بیت لحم، جنین و اردوگاه العروب در کرانه‌ باختری به اتهام مقاومت در برابر اشغالگران دستگیر کردند.

کد خبر 56021

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز