نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هجمه‌کنندگان علیه رییس جمهوری و دولت فرار به جلو می‌کنند، گفت: باید تحقیق و تفحصی صورت بگیرد تا معلوم شود ریشه افرادی که به دنبال ترویج تفرقه و نفاق در کشور هستند، کجاست.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا،  غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی  با اشاره به تندروی‌ها و تخریب‌های اخیر علیه دولت از سوی برخی از نمایندگان مجلس اظهار کرد: به اعتقاد من در شرایطی که دشمنان ما خصوصا لابی صهیونیستی و آمریکا عزم خود را برای آسیب زدن به ایران جزم کرده‌اند، ما در داخل کشور به‌شدت نیاز به وفاق، وحدت، همدلی و دوستی داریم. اما آهنگی که اکنون از جانب برخی‌ها می‌شنویم، همان آهنگی است که در گذشته از خارج کشور می‌شنیدیم، یعنی همان مطالبی که مجریان رسانه‌های معاند بیان می‌کردند الان در کمال تاسف از زبان برخی‌ها در داخل کشور بیان می‌شود.

عضو پیشین کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه تضعیف هر یک از قوای سه‌گانه اعم از قوه قضاییه، مجریه و مجلس موجبات خشنودی دشمنان را فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: کسانی که اینگونه اقدامات را انجام می‌دهند در حقیقت آب در آسیاب دشمن می‌ریزند. اما نمی‌دانم برخی‌ها به چه دلیلی به قول فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، جَو زده می‌شوند و تخریب در دستور کار آنها قرار می‌گیرد.

وی در تبیین ریشه‌ها و چرایی تندروی‌های اخیر از سوی برخی جریانات در مجلس گفت: جریانات تندرو فرار به جلو انجام می‌دهند که خودشان را بی‌تقصیر نشان دهند. باید در مورد این افراد تحقیق و تفحص جدی صورت بگیرد تا مشخص شود ریشه این افراد که در داخل کشور به دنبال ایجاد افتراق، تفرقه، دشمنی، کینه‌توزی و کینه‌ورزی هستند، در کجاست. به اعتقاد من اگر این مسائل بررسی شود شاید بتوانیم به نتایج خوبی برسیم.

این فعال سیاسی تاکید کرد: در شرایط کنونی همه باید به‌دنبال وحدت رویه‌ای باشند که براساس آن بتوانند کشور را در مقابل هجمه‌های ظالمانه دشمنان حفظ کنند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی تصریح کرد: کسانی که امروز به شخص رییس جمهوری هجمه وارد می‌کنند، به نوعی می‌خواهند از پاسخگویی به مردم فرار کنند چرا که این افراد در کشور مسوولیت‌های سنگین بر عهده داشته یا دارند و به‌جای اینکه کارنامه‌ای از عملکرد خود ارائه دهند، با خود می‌گویند الان بهترین وضعیت، زدن رییس جمهوری است و خودشان هیچ کارنامه‌ای به مردم ارائه نمی‌کنند.

وی افزود: اینها الان این حرف‌ها را می‌زنند ولی خدا می‌داند اگر رییس جمهوری از میان خودشان بود در آشتی با آمریکا، پیشقدم‌ترین افراد و در دست دادن با ترامپ نفر نخست بودند. به اعتقاد من این مقاطع زودگذر است و تاریخ در مورد اینها قضاوت بسیار تلخی خواهد کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم درباره بزرگنمایی مشکلات کشور از سوی برخی افراد اظهار کرد: کسانی که خودشان کوچک هستند، بزرگنمایی می‌کنند وگرنه کسانی که درکی از شرایط کشور باشند، مشکلات را می‌بینند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی یادآور شد: البته اکنون جامعه این جریانات را به‌خوبی شناسایی کرده و هیچ بحثی با آنها ندارد.  این افراد همیشه به همین شکل بوده‌ و هستند.

وی خاطرنشان کرد: قاطبه این افراد در ۴۰ سال بعد از انقلاب مسوولیت‌هایی داشته‌اند و باید پاسخگو باشند و برای فرار از مسوولیت فحاشی می‌کنند. ادبیاتی هم که الان از سوی این افراد به‌کار برده می‌شود ادبیات اسلامی، اخلاقی و دینی نیست و من نگران این هستم که این فرهنگ و گفتارهای زشت و نامناسب وارد ادبیات سیاسی کشور شود.

در همین زمینه: 

کد خبر 559323

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha